LA Girl Pro conceal | Review

18:12:00

Zdravo svima!
Gledajući inostrane bloggere/influencere sigurno ste poželeli da probate
neke od proizvoda koji se pojavljuju u nekim od videa.
Moja lista želja naprosto nema kraja jer se iz dana u dan uvećava ali lagano
 pokušavam da sebi pružim mali deo toga.
LA Girl Pro conceal - korektor bio je na toj listi a moje otiske o
 ovom poznatom proizvodu pročitaćete upravo sada.


Kako im i samo ime nagoveštava ova kozmetička kompanija nastala je u Los Anđelesu
i u Americi važi za jednu od vodećih drugstore affordable brendova. 
Odnos cene i kvaliteta zasigurno je na strani ovog brenda čime je 
stekao nakolnjenost mnogih članova svetske beauty zajednice.



Pro Conceal korektor smešten je u malenoj plastičnoj tubici i sadrži 8 ml proizvoda.
Meni se ovaj vid ambalaže više dopada nego klasična pakovanja korektora.
Na ovaj načim imam osećaj da ne gubim proizvod ali i da mi je mnogo lakše da ga
spskujem ili odložim u organizajnerima.

Takođe, ova linija korektora može se pohvaliti širokom rangom nijansi po čemu
 im mogu pozavideti i mnogi high-end brendovi.


Formula ovog korektora najviše je privukla moje simpatije. Reč je o laganom korektoru koji ima veliku moći prekrivanja a koja izgleda divno na koži.
Sturktura korektora nije previše tečna ali nije ni pregusta i uz pomoć aplikatora koji je sačinjen od slikonskih vlakana lako i ravnemerno se nanosi na koži.


Nijansu koju sam izabrala jeste Porcelan i spada u kategoriju svetlijh.
Ova nijnsa poseduje žuti podton koji blago neutrališe tamne kolutove ispod očiju.
Ja nema probleam sa podočnjačima tako da mi je ovaj korekor uglavom služio za highlighting lica. Tokom dana veoma malo se skuplja u predu ispod očiju, što mi je prihvatljivno jer te izržene linije oko očiju.
Takođe, često sam dobija pitanja da li je LA Girl korektor
 bolji od Catric Liquid Camoflage korektora.
Meni se više dopao Pro Conceal i planiram da dokupim u još par nijansi.


U komentari mi pišite koji je Vaš omiljeni korektori?
I da li ste probali neki LA Girl proizvod?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images