Sophie's Choice Shop Lashes - Dramatic Mix

13:37:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Nastavljamo sa Sophie's Choice serijalom i danas Vam pišem o Dramatic Mix setu trepavica. Prethodni post imao je veliki broj pregleda što me je posebno radovalo jer sam se veoma potrudila da na što jednostavniji način predstavim nove modele trepavica.
Zato, krenimo sa predstavljanjem Dramatic Mix seta.



Kao što im i samo ime sugeriše ovaj set sadrži lep mix dramatičnih modela koje bi odgovarale različitim oblicima očiju. Kada je reč o ambalaži i kvalitetu proizvoda oni su apsolutno isti kao i kod prethodnog set o kojem sam Vam pisala. Ako ste propustili moj prethodni post ostaviću Vam direktan link OVDE.





Highness, Madam, Duchess, Countess i Majestry jesu modeli koji se nalaze u ovom setu. Najdramtični model jeste Countess koji zapravo jeste moj favorit iz ovog seta jer pruža neverovatan efekat na očima. Majesrty jeste najnežniji koji će odgovarati sitnijem obliku očiju i učiniti ih većim i pružiti im više dimenzije. 



Ovako ja koristim trepavice iz Dramatic Mix seta:

Dramatic Mix set - model Highness


Dramatic Mix set  - model Madam


Dramatic Mix set - model Duchess



Dramatic Mix set  - model Countess


Dramatic Mix set - model Majesty



Dramatic Mix set možete pronaći i naručiti na Sophie's Choice Shop Instagram stranici
kao i Facebook profilu. Dostavljaju za sve zemlje u regionu (Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Hrvatska) kao i naravno za Srbiju.
Svi najznačajniji linkovi nalaziće se ovde zato pogledajte:
Sophie's Choice Shop
Instagram - @sophieschoice_shop

Za više makeup look-ova sa ovim proizvodima pogledajte moj Instagram nalog 

i hajde da se družimo na društvenim mrežama:

 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER: PR products.



You Might Also Like

3 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images