Avon True color perfectly matte lipsticks lip swaches

14:21:00

 


Zdravo svima. Iako je hype za Avon  True color mat karminima bio već pre par godina, ja sam tek nedavno probala ovu liniju Avon karmina. Iskreno, tek sada razumem o čemu je bio hype. Formula ovih karmina me je veoma prijatno iznenadila jer sam očekivala nešto sasvim drugo. Na usnma su veoma prijatni, poput pliša.  Odabrala sam dve nijanse Ruby Kiss i Nude Suede i ovi karmini stalni su deo Avon postavke.

Avon True Color perfectly matte karmin u nijnasi Nude Suede

Avon True Color perfectly matte karmin u nijnasi Ruby Kiss

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images