New launches - haul part 6

19:25:00



 Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog. Sa današnjim postom nastavljmo serijal o proizvodima koje sam nedavno kupila. Lagano se vraćam starom ritmu pisanja jer sam se u poslednje vreme fokusirala na snimanje Tiktok videa. Današnji haul sadrži samo Farmasi prozvode jer nisam mogla da propustim sniženja koja su imali u decembarskom katalogu. Zato, hajde da Vam pokažem šta sam sve to kupila.





Prvi proizvodi koje sam odabrala bili su iz Be fit linije. Ova linija prozivoda više neće biti dostpuna pa su proizvodi bili na odličnom sniženju. Pakovanja su slatka i veoma prepoznatljiva za Farmasi. Prvi proizvod koji sam uzela jeste Farmasi Be fit color correcting puder u kamenu. Već dugo želim da probam nešto ovog tipa tako da se sada ukazala savršena prilika. Ovaj puder namenjen je color korekciji jer u sebi sadrži razne tonove kao sto su zelena, ljubičasta, roza... Odmah sam ga isprobala, fin je i ne ostavlja osecaj teških pudera u kamenu. Za više informacija ali i update o ovom proizvodu u nekom od narednih postova. Zatim, uzela sam i Farmasi Be fit clear brow gel. Reč
 je o providnom gelu za obrve. Lagan je i ima lepu četkicu. Poslednji proizvod iz ove linije je Farmasi Be fit refeshing Fixing face spray. Nisam ga još testirala ali čim testiram proizvod javljam utiske.



Naredni proizvodi koji su se našli u mom haulu jesu Farmasi mono senke. Ove senke su veoma pristupačne i ja sam odabrala sve nosive nijase  i to 14 i 18. Jedna senka ima 5 grama proizvoda i smeštena je u lepom crnom kompaktu.
Ni jedan haul ne može da prođe bez skin care proizvoda, postala sam skin care fanatik. Naravno da sam morala da naručim moju omiljenu Farmasi Aloe kremu. Ako ste čitali post o favoritim 2020-te znate da se našla u tom postu. Ova krema mi veoma dogovara, lagana je ali lepo hidrira kožu.
Activated Charcol Black maska je backup, jer mi se dopala. 
Već dugo želim da probam Faramsi Micelarnu vodu, sada sam je konačno naručila. 
Na popustu je bio i ovaj Farmasi parfem, lepo miriše i ima slatko pakovanje.
Posednja dva proizvoda su iz Halloween kolekcije i to body wash i body lotion. Ovo fenomenarlno miriše, šteta što nisu stalni deo Faramsi postavke.
I to je bilo to, mislim da sam do sada kupila i isprobali veliko deo Faramsi proizvoda. U komentarima mi pišite šta se vi kupili za vreme popusta i prazničinih sniženja?
Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images