Catrice Cosmetics Prime and Fine Pore refining anti-shine base | Recenzija

16:36:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.

Prajmeri su nekada bili tajno oružije poznatnih šminkera 
a danas su svakodnevni makeup proizvod u svim našim neseserima.
Zahvaljući društevnim medijima ovaj proizvod postao je osnova svakog baznog šminkanja.
U današnjem blog postu pišem vam o Catrice prajmeru iz Prime and Fine linije.
Odnedavno neprestano kupujem i isporbavam proizvode ovog brenda 
tako da ćete u skorijoj budućnosti čitati tonu postova posvećenih Catrice proizvodima.


Uloga Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine prajmera jeste da minimalizuje suvišan sjaj kože
i vizuelno smanji proširene pore. Namenjen je masnoj ili kombinovanoj koži masne T zone.
Proizvod je smešten u jednostavnoj beloj tubici i sadrži 30 ml proizvoda.



Catrice Prime and Fine je beli kremasti prajmer, nanosi se veoma lako 
i koža ga upija veoma brzo.
Na koži ostavlja baršunastu i hidratantnu završnicu 
nakon čega je nanošenje tečnog pudera veoma lako.







Moja koža je zimi suva a leti normalna sa delimično masnom T zonom.
Meni se ovaj prajmer jedno vreme jako dopadao 
ali nakon dužeg vremena moje lice bi postalo pomalo masno što me je razočaralo 
jer je reč o matirajućem prajmeru.


Naravno, ako meni nešto ne odgovara to ne znači da neće odgovariti i vama.
Catrice Cosmetics Prime and Fine  Pore refining anti-shine base jeste odličan prajmer, 
pristupačnog cenovnog ranga koji nažalost na mom tipu kože nije ispunjavao svoje navedene funkcije.
A da li ste ga vi probali?
I kakva su vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.







You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images