Velnea Refreshing Facial Toner | Recenzija

10:43:00

Zdravo svima, i dobrodošli nazad.
Evo i konačno novog posta o nezi kože, već dugo želim da vam prenesem utiske o Velnea toniku ali nikako nisam pronalazila vremena. Sada kada sam se vratila pisanju postoji  puno stvari o kojima želim da pišem a ovaj proizvod svakako jeste bio jedan od njih.
Refreshing Face Toner namenjen je svim tipovima kože. Reč je o osvežavajućem toniku koji je formulisan na bazi aloe vere i uree koji lagano priprema kožu za absorbovanje aktivnih sastojaka iz seruma i krema. Ne sadrži alkohol, parbene i dermatološki je testiran. Tonik je smešten u plastičnoj bočici od 250 ml. 

Ovo je proizvod koji je deo moje svakodnevne rutine već par meseci i savim zaslužuje da se na nađe na mom blogu. Tonik poseduje neki slatkasti miris i par sekundi nakon nanošenje postaje lepljiv. Veoma je lagan, ja ga koristim nakon skidanja šminke da bi mi umirio kožu i osvežio je. Mojoj koži veoma prija i ovo mi je druga bočica a imam i treću kao backup.
Cena je jako pristupačna. Može se naći u svim Lilly prodajnim mestima kao i na Lilly online shopu. Evo i link-a.
U komentarima mi pišite vaše omiljene proizvode za negu kože? I koji Velnea proizvod je vaš omiljeni?
Do sledećeg čitanja!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images