New launches - haul part 15 | Fenty Beauty, Dose of Colors, Clinique, Sephora, Colourpop, Aura...

10:46:00

 

Zdravo svima, u današnjem blog postu odlučila sam da podelim utiske o novim proizvodima. Dosta stvari dobila kao poklon ali kao i uvek i ja sam kupila par proizvoda.
Krenuću od proizvoda koje sam dobila, neke sam veći sam probala tako da ću podeliti i utiske. Dose of Colors karmin je bio prvi proizvod koja sam testirala. Oduvek sam želela da probam nešto od ovog američkog brenda. Karmin ima lepo pakovanje, veoma jednostavno. Formula karmina je nešto što me je iznenadilo, jako je tečan kada se nanese ali brzo se suši i ostavlja mat finiš. Nijansa koju imam je Cork i reč je o tamnoj čokoladno braon nijansi. Sledeći proizvodi su Clinique senke. Ove senke krasi prelep reljefni dizajn u obliku cveća. Nisu li prelepe? Nisam ih probala za sada, moram još jednom da ih slikam pre nego što ih probam. 😅 Zatim, dobila sam i Fenty beauty sjaj za usne u nijansi Fussy. Oduševljena sam ovim sjajem, sada razumem zbog čega vlada hajp oko Fenty proizvoda. Nijansa je prelepa roze sa blagim šljokicama. Veoma je prijatan i nije lepljiv.

Od proizvoda za oči dobila sam Sephora paletu senki, boje su prelepe. Koristila sam je par put, veoma je iskoristiva i laka za rad. Takođe, dobila sam i dva pigmenta. Jedan je od brenda Sugarpill dok je drugi Bperfect. Veoma su različiti po teksturi. Sugarpill je nežniji odnosno sitno mleven, do sada nisam probala nešto tako pigmentovano i lepo. Možda je i do nijanse jer nijansa Sugarpill pigmenta tamno kraljevsko plava. Bperfect pigment je malo krupniji i svetlo bele je nijanse. Za sada nisam probala kako izgleda na očima ali ću to svakako učiniti. Smashbox tečna senka je takođe bila među poklonima. Ovu senku sam probala i za sada su mi mišljenja podeljena. O njoj ću definitivno pisati post. 

Physicians formula me je definitivno kupila sa ovim rumenilom. Reč je o Butter rumenilu u nijansi Vintage Rose. Miriše prelepo a još lepše izgleda na koži. Iako deluje kao jako svetlo lepo se nadograđuje. Physicians formula proizvode možemo naći u DM-u a ja već odavno želim da probam Butter bronzer. 😂😊 Mac ima toliko staple proizvoda u svojoj liniji ali mislim da je Mac Fix+ svima prva asocijacija kada se pomene ovaj brend. Takođe, dobila sam i poznati Mario Badescu sprej za lice. Ako pratite beauty zajednicu onda vam je ovaj proizvod veoma poznat. Koristila sam ga svega par puta tako da vam dugujem utiske o njemu. Umalo da zaboravim da pomenem i prelepi Esteelauder karmin. Ambalaža ovog karmina je tako luksuzna a nijansa je savršena crvena. Dobila sam i puno uzoraka koje jedva čekam da probam. Veoma sam zahvalna mojoj @beautyfash_denisa koja me uvek iznenadi ovakvim poklonima. 💕 🥰
Sada krećemo sa proizvodima koje sam ja kupila. Kao što sam već pomenula uglavnom su to bile dopune starih favorita. Prvi proizvod koji se našao u mojoj korpi jeste La Roche-Posay Effaclar duo krema. Ako imate problema sa aknama ovu kremicu vam preporučujem. Zatim, kupila sam i novi Got2b glued gel. Ovaj gel koristim i za kosu ali za obrve kako bi postigla efekat bussy brows.  

Schwarzkopf proizvodi odgovaraju mojoj kosi pa sam uzela i Schwarzkopf sprej. Moja kosa je veoma tanka tako da mi je potreban lak koji će držati lokne na mestu. Kada smo i dalje kod kose ponovo sam kupila L'Oreal Total Repair prskalicu za kosu. Ako detaljnije pratite blog sigurno ćete primetiti da sam i u prethodnom haul post isto pazarila pomenuti proizvod. Ja ove prskalice za kosu brzo trošim a ova mi se za sada pokazala kao najbolja. Poslednja dva proizvoda koja sam kupila u Lilly-ju jesu Bioderma Spf 30 i Aura individualne trepavice.




U okviru Farmasi kataloške prodaje naručila sam Farmasi Grace & Flora sprej i parfem.
Ja sam oduševljena mirisom ovog parfema 🥰🥰🥰 ako ste čitali moj prethodni post (potrošeni proizvodi) pomenula sam da sam potrošila jednu bočicu parfema tako da sam naravno kupila novu. Grace & Flora parfem sastoji se od mirisnih nota magnolije, grejpfruta i cveta jorgovana. Veoma je osvežavajući, lepo mirise i dugo stoji na koži. Apsolutna preporuka!

Takođe, kupila sam i dva Sol Body Face and body bronzing balm-a odnosno kremasta bronzera. Nedavno je Colourpop imao besplatan shipping na sve porudžbine tako sam iskoristila ponudu. Sol bronzer veoma volim, već imam jedan a ova dva biće backup. 
Ovaj bronzer lepo izgleda na koži i mnogi ga upoređuju sa poznatim Chanel bronzerom.



Više o pomenutim proizvodima možete videti na mom Instagram nalogu. 
Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
 I kakva su Vaša iskustva?
To bi bilo sve, čitamo se uskoro.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Tiktok - @En_Angie 
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images