Freedom PRO HD Brow palette

22:01:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Ove srede konačno Vam pišem novu makeup recenziju i to o proizvodu koji mi je veoma drag i bez koga ne mogu da zamislim moju dnevnu makeup rutinu.
Reč je Freedom PRO HD paleti za obrve.



Freedom makeup poznat je britanski drugstore brend.
Poslednjih par godina postao je sklop Makeup Revotution-a i sada ih možemo
 pronći na sajtu Revolution Beauty.
Iskreno, do sada se nisam susretala sa ovim brendom, tako da nisam imala 
predstavu kakvog kvalitata su sami proizvodi.




Na prvi pogled ova paleta me je privukla i podestila na čuvenu Anastasia Beverly Hills Brow Pro paletu.
Kada se uporede definitivno možemo reći da su ove palete dupe.


Freedom Pro HD brow paleta napravljena je od čvrstog kartona.
Sam izgled je veoma lep i jednostavan, a kvalitet same ambalaže jako dobar.
Paleta sadrži veliko i kvalitetno ogledalo, 6 Duo senki za obrve (svetliju i tamniju verziju), 4 šablona, 1 hajlajter, vosak/korektor i jednu kosu četkicu.


Senke za obrve su svilenkaste teksture, ne rasipaju se i veoma su pigmentovane.
Na koži izgledaju prirodno i traju ceo dan.
Ja volim da kombimujem više nijansi, tako da koristim par duo senki.
Hajlajter u paleti je divan, rozeg je tona i veoma lepo izgleda na koži.
Korektor/vosak koristim kako bih ispravila neku grešku, veoma je kremast i lagan.
Paleta sadrži četkicu i šablone koje ja ne koristim.
Freedom Pro HD paleta dostupna je kao Fair/Medium i Medium/Dark.
Moja paleta je Medium Dark.






Ako ste profesionalni šminker ili ljubitelj lepih i definisanih obrva ovu paletu 
Vam toplo preporučujem. Takodje, sve senke se mogu kupiti pojedinacno ako samtrate da vam paleta nije potrebna.
Nakon ove palete želim da isprobam još Freedom proizvoda.
Jer moje obrve izgledaju lepše nego ikada do sada.



Da li ste Vi koristili Freedom makeup proizvode?
I šta bi ste možda meni preporučili.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images