The world smallest eyeliner and concealer - First Impression | Golden Rose Cosmetics

14:40:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Da li znate kako izgleda najmanji ajlajner ili korektor na svetu?
Iskreno, nisam ni ja znala dok slučajno nisam naručila ove proizvode.
Zaista nisam imala predstavu koliko su zapravo maleni proizvodi jer na promo
fotografijama su izgledali savim normalno.
So Cute je novija linija u Golden Rose asortimanu i do sada je nisam 
viđala u drogerijama.


Oba proizvoda su veoma slatka, podsećaju me na šminku za decu.
Reč je o zaista malenim proizvodima koji sadrže po 2,5 ml kako je proizvođač naveo.
Nakon malog istraživnja saznala sam da So cute linija sadrži još proizvoda proizvoda 
među kojima su i mini maskare a koje su dostupne i kod nas.
One se mogu naći na Lilly Online shop-u.


Nakon svih ovih informacija shavtila sam poentu So cute linije.
Ova G.Rose linja sadrži mini proizvode koji su odličan izbor kada  je reč o putovanjima, 
kada želimo da svoj omiljeni proizvod nosimo u torbici ili jednostavnije u džepu jer su vrlo maleni i mogu da stanu gde god poželimo.
Kako bih Vam zaista pokazala njihovu velicinu uporedila sam ih sa full size proizvodima kako bi videli razliku.






Kada je reč o ajlajneru, on je smešten u jednostavnoj crnoj amabalaži.
Aplikator je iz Dip vrste ajlajnera, dug, fleksibilan ali čvrst.
Formula ovog ajlajnera mi se jako dopada.
Veoma je crn, mat, lako se nanosi i traje ceo dan na očima.
Iskreno, bila sam skeptična u početku ali me je apsolutno oduševio.







Sada sledi deo o korektoru, plastična malena mat ambalaža kao i kod ajlajnera.
Aplikator je malen pa je potrebno više puta uzimati proizvod kako bi korigovali deo koji želimo. Ja sam odabrala nijansu 01, koja je najsvetlija iz ponude a  koja zapravno nije toliko svetla. Dostupne nijanse su od 01 do 04.
Korektor je veoma lagan, lepo se blenda i stapa sa kožom, moć prekrivanja mu nije jača
strana ali meni to i nesmeta jer nemam ogromnih problema na koži.




Konačan utisak je sledeći, jako sam bila iznenađena kada sam ugledala mini proizvode.
Ajlajner mi se jako dopao, nadam se da postoji i full size verzija jer bih ga svakako kupila.
Kada je reč o korektoru nisam oduševljena ali mogu raditi sa njim jer je sasvim okej za svoju cenu.
Proizvodi su kupljeni na Instagram profilu @nelasapic.




Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx



DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!

Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images