Pinky Paradise Contact Lenses #2

09:06:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog.
In today post I'm sharing with you my new Pinky Paradise contact lenses.
Yes, this is my second time receiving their products and if you missed my previous
 post check it HERE.
This time I choose two new styles which are natural looking lenses.
More about them just in a second.
So,let's start!


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
U današnjem postu predstaviću Vam moja nova Pinky Paradise sočiva.
Da, ovo jeste drugi put kako mi je stigao njihov paketić.
Ako ste propustili moj prethodni post o njima pogledajte ga na narednom liku OVDE.
Ovog puta odabrala sam dva nova stila prirodnijih sočiva.
Više o njima za koji sekund.
Zato, hajde da počnemo!


With two new pairs of lenses I also received a lot of goodies and
 have to say that I'm really grateful to Pinky Paradise for always spoiling me.
Thank you guys so much, I really appreciate it.


Pored dva nova para sočiva dobila sam puno poklončića i
 moram reći da sam veoma zahvalna Pinky Paradise timu.




First pair is Geo Bella in Brown, this are yearly contact lenses.
On me they look so natural, like hazel eyes so beautiful right?
I really like to wear them because they give some dimension to my looks.
Check them HERE.


Prvi par sočiva jesu Geo Bella u Braon nijansi, ovu su godišnja sočiva.
Na meni izgledaju veoma prirodno, poput hazel nijanse braon očiju.
Veoma su lepa, zar ne? Često ih nosim jer daju dimenziju mojim look-ovima.
Pogledajte ih na narednom linku OVDE.


Next pair is  G&G Shinny in shade Aqua 3 tones, therse are also yearly lenses.
I think that this lenses will be great choice for everyone.
Also, they will look much better if you have dark eye base underneath.
Check them HERE.


Sledeći par jesu G&G Shinny sočiva u nijansi Aqua.
Mislim da su ova  sočiva odličan izbor za sve.
Takođe, mislim da bi izgledala mnogo bolje ako je  osnova tamnija.
Pogledajte ih OVDE.


So guys that was all from me today.
I hope you like this post and we will see very soon.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

DISCLAIMER: PR products.

You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images