Pinky Paradise Contact Lenses

16:11:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog.
Almost a week ago I received lovely PR package from Pinky Paradise.
Pinky Paradise is online shop who offer so many things like contact lenses, 
wigs, glasses, skin care and even some makeup products.
When I got my package I was pleasantly surprised with their content. 
Everything was so nicely packed.
Today main focus will be on contact lenses and you will hear my 
experience about them.
So, let's start!


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Pre skoro nedelju dana na moju adresu stigao je divni PR paket od 
Pinky Paradise je online prodavnica koja u svojoj ponudi sadrži sočiva, perike, naočare,
proizvode za negu kože ali i određene makeup proizvode.
Kada mi je stigao paketić bila sam prijatno iznenađena kako je sve izgledalo
ali i oduševljena samim sadržajem.
Danas će glavni fokus biti na sočivima o kojima ćete čitati.
Zato, hajde da počnemo!


As you can see my package was full of stuff and I'm gonna  link 
everything you can purchase on this shop.

Stickers - check them HERE






Let's go back to contact lenses, I got two new pairs both very different
but slightly similar on my eyes.
My natural eye color is really bright green but sometimes I would like to change that
so contact lenses are the perfect solution for me.


Ali vratimo se sočivima, ja sam odabrala dva par veoma različita
ali pomalo ista na mojim očima.
Moja pirodna boja očiju je svetlo zelena ali to bih nekada volela da promenim
pa su sočiva pravo rešenje za mene.


First pair is from brand GEO medical and they are black contact lenses.
This are yearly lenses and they are not completely black I'm gonna say they have
transition from black to your natural eye color.
I love this pair so much because they give my eyes special depth and dimension.


Prvi par je od brenda GEO medical i reč  je o crnim sočivima.
Ovo su sočiva koja mogu da se nose godinu dana i ona nisu portpuno crna,
bolje ću ih opisati ako kažem da im je samo osnova odnosno ivica crne boje.
Ova sočiva imaju taj blagi prelaz od crne prema vašoj prirodnoj boji.
Meni se ovaj par veoma dopada jer mojim očima daje dubinu i dimenziju.


Next pair is by the brand G&G Dueba Barbie.
This style is called Pure Pink and they are also yearly contact lenses.
Sadly, this soft pink lenses is not that visible on my eyes.
I think I failed with this pair because of my green eyes I should pick one
with more bright pink shade.
But, I still love them and wear them.


Sledeći par je brenda G&G Dueba Barbie.
Ovaj stil sočiva je nazvan  Pure Pink i ona su takođe mogu nositi godinu dana.
Nažalost, ova nežna roze sočiva nisu vidljiva na mojim očima.
Očigledno sam pogrešila pri odabiru jer zbog mojih zelenih očiju trebala sam izbrati neku jaču roze nijasu.
Uprkos tome ja ih i dalje volim i nosim.


And now the most important part, here are photos how this contact lenses look on me.
I hope you enjoyed!

Geo-Magic - Black - check this lenses HERE



G&G Max - Pure Pink - check this lenses HERE



So guys that was all from me today.
I hope you like this post and we will see very soon.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
DISCLAIMER: PR products.


You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images