Catrice Cosmetics noviteti proleće- leto part 2

14:16:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad.
Juče sam Vam predstavila određene Catrice Cosmetics novitete pa se i danas takođe družimo sa ovim brendom. Danas Vam pišem o novitetima za oči i usne. Zato, hajde da počnemo!






Next - Gen nudes paleta senki pokupila je sve moja simpatije. Ova paleta dolazi u par opcija a moja je u broju 010 Courage is Beauty.
Next - Gen nudes paletu krase roze, bež i hladno braon nijanse.
Izbor nijansi je zaista savršen. Kada je reč o ambalaži ni ona neposustaje jer je veoma moderna, elegantna i praktična. Paleta je duga ali veoma tanka što je čini lakom za organizaciju. 





Kada je reč o pigmentaciji ja sam prijatno iznenađena jer su senke jako dobre. Mat senke imaju srednju pigmentaciju ali se mogu nadograđivati, šimeraste senke su malo kremastije. Ova paleta savršen je dupe za Hudinu Nude paletu i ako Vam se dopada ta paleta obavezno čekirajte ovu. U naredim sekundama pogledajte neke od mojih makeup look-ova koje sam kreirala sa ovom paletom.










Naredni proizvod jeste Brush Ink ajlajner koji nam dolazi u obliku flomastera.
Ovaj ajlajner ima veoma precizan aplikator i mislim da će biti od velike pomoći za sve početnike u šminkanju. Kada je reč o formuli veoma je crn, nije previše tečan i brzo se suši.





U ovoj kolekciji nalazi se i Lahses to Kill maskara. Ovu maskaru sam koristila još
 dok je bila dostupna u staroj ambalaži. Maskara daje volumen trepavicama i veoma je crna





Kada je reč o novitetima za usne imamo dva divna proizvoda.
Prvi je Catrice Hemp & Mint glow lip blam broju 010 Hight on life.
Ovaj balzam je color changing odnosno menja boju nakon nanošenja na usne.
Na usnama pruža blago peckanje i daje blagu roze boju. I moj favorit i ove kolekcije jeste Catrice Volumizing Extreme Lip Booster 010 Hot Plumper. Kao i kod prethodnog proizvoda pri nanošenju osećamo peckanje koje je kod ovog proizvoda znatno jače.
Vizuelno povećava usne i čini ih punijim.









Za više makeup look-ova sa ovim proizvodima pogledajte moj Instagram nalog 
i hajde da se družimo na društvenim mrežama:
 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER: PR products.


You Might Also Like

4 коментара

  1. Great post. Its really amazing blog. I am learning so many new things. Thanks for sharing it with us. Please provide more blog posts on how to use and get discount by using Housejoy Coupons

    ОдговориИзбриши
  2. Me doy cuenta de que esto es un arte y este diseñador es realmente talentoso.Cheap Plus Size Clothing

    ОдговориИзбриши
  3. Another great display, showing great creativity. This time I just like color matching and super bright clothes.Wholesale Women's Loungewear Sets

    ОдговориИзбриши
  4. Anyway, love your clothes. There is absolutely no mistake.
    Mask With Valve

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images