Charlotte Tilbury's ICONIC MINI LIP TRIO KIT | Review, Lip swatches, Discount code...

09:43:00


Pozdrav svima i dobrodošli nazad na blog. Dugo sam bila odsutna, iskreno, prijala mi je mala pauza. Sada sam puna novih ideja i odlučila sam da posvetim više pažnje blogu. Danas Vam pišem o Charlotte Tilbury setu od tri mini ICONIC karmina.

Charlotte Tilbury je trenutno IT brend kada je šminka u pitanju, mislim da nema osobe koja nije čula za njene popularne proizvode poput Pillow Talk karmina ili Flawless Filter pudera. Hype na društvenim mrežama definitivno utiče na mene, a za nekoga ko je šopingholičar, naručiti još par stvari je prilično lak zadatak.


Dugo sam razmišljala šta da kupim od ovog brenda, a s obzirom na to da sam veliki ljubitelj ruževa, ICONIC MINI LIP TRIO KIT je bio pravi izbor.




Pre svega želim da napomenem da sam proizvode kupila na sajtu Charlotte Tilbury i na moje veliko iznenađenje poštarina za Srbiju je bila samo 4 evra. Ovaj set mini ruževa doneo mi je veliku sreću, tako da sam odnedavno deo Charlotte Tilbury Magic Star tima

ICONIC MINI LIP TRIO ruževi su smešteni u prelepoj kutiji. Pakovanje je toliko lepo da ga i dalje čuvam. 😅😊 Pakovanje mini karmina je isto kao i ruževa u punoj veličini, klasično Rose-Gold koje je karakteristično za većinu Charlotte proizvoda. Set sadrži sledeće nijanse: Pillow Talk , Walk of No Shame i Super Model. Ove tri nijanse su jedne od najpopularnijih iz Charlotte Iconic linije.
Pillow Talk - definitivno je jedan od najpopularnijih ruževa danas. Prelepa topla roze smeđa nijansa koja na svima izgleda lepo.
Zatim tu je nijansa Walk of No Shame. Iskreno, prijatno sam iznenađena ovom nijansom. Pretpostavljala sam da je neću nositi i da mi neće pristajati, ali ova nijansa  crvene izgleda prelepo na usnama.
Tu je nijansa Super Model. Klasična smeđa neutralna nijansa. Verovatno već imate ovu nijansu u svojoj kolekciji. Veoma lepa i nosiva. 
Kada je formula u pitanju, Charlotte Tilbury Iconic ruževi su veoma prijatni na usnama. Lako se nanose i dugo traju. Formula mi se jako dopala, lepo mirišu i imaju rok trajanja od 18 meseci.
Charlotte Tilbury proizvodi su skupi, pa je moj savet da prvo kupite neke mini proizvode da vidite da li nam proizvod odgovara. Cena jednog Charlotte Tilbury ICONIC karmina je 32€, dok sam ja platila 30€ za ceo mini set. 
ICONIC MINI LIP TRIO KIT - još uvek je dostupan na sajtu Charlotte Tilbury. Ostaviću link OVDE. Takođe, možete koristiti moj kod EnisaaFA0MK da dobijete 15% popusta na vašu porudžbinu. Pišite mi u komentarima da li ste probali neki Charlotte Tilbury proizvod? Kakvi su vaši utisci? Ne zaboravite da pogledate i video o Charlotte Tilbury ICONIC ruževima koji sam postavila na Instagram-u. 😊
DISCLAIMERThis post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images