Avon Hydramatic lipsticks | Recenzija, Lip Swatches...

10:48:00



Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog. Ovog marta, Avon je lansirao nove Hydramatic ruževe i u današnjem blog postu pišem svoje utiske o ovim proizvodima. Pre svega želim da se zahvalim Avonu što mi je omogućio da isprobam ove ruževe.



Ono što ćemo prvo primetiti je novo i lepo baby roze pakovanje. Volim minimalizam, pa mi se jako dopao ovaj jednostavani segmenat na novim ruževima. Pored novog pakovanja, Avon nam je predstavio i novu inovativnu formulu. Avon Hydramatic ruževi su prvi mat ruževi na svetu 🌍 sa hidratantnim hijaluronskim jezgrom. Ruževi dolaze u čak 15 luksuznih nijansi, tako da sam sigurna da ćete pronaći svoju savršenu nijansu. Nijanse koje imam su: Hydra Fawn i Hydra Siren Red

Na usnama karmini su veoma kremasti, lagani i bez teškog mat efekata. Nijansa Hydra Siren Red me je apsolutno oduševila. Karmin je veoma pigmentovan i puna boja dobija se u samo jednom sloju. Zbog hijaluronskog jezgra karmini su hidratantni i ostavljaju prijatni efekat na usnama.





Na Instagramu sam objavila Lip swatch video tako da ga obavezno pogledajte. 




Avon HydraMatic Matte ruževi dostupni su u martovskoj brošuri po ceni od 799 dinara. Nove ruževe za usne možete naručiti od izabrane Avon dame ili na Avon veb stranici.

U komentarima mi pišite koja nijansa se vama najviše dopada. 

Više o ovim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu.

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx

DISCLAIMER: PR products. 



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images