Bioten Skin Moisture Scrub Cream Recenzija

06:43:00

Zdravo svima!
Naša koža je definitivno jedna od najvažnijih stvari koje posedujemo!

Često to zaboravljamo i zanemarujemo je.
Da li se ponekad zapitate koliko brinete u njenoj nezi?

Znam da ste na mom blogu naviki da čitate recenzije senki za oči, karmina, pudera ili nakita.
Ali u poslednje vreme trudim se da mojoj koži posvetim više pažnje.
Proizvod o kojem Vam danas pišem je od nedavno deo moje skin care rutine.
Moje mišljenje i utiske saznaćete uskoro!

Pa hajde da počnemo!


"Bioten Skin Moisture piling krema je obogaćena 100% prirodnim ekstraktima, dobijenim ekološkim putem i čistim metodama ekstrakcije.

Med, prirodni hidratantni sastojak, pomaže koži da održi idealni nivo vlažnosti, dok čestice koščice kajsije obezbeđuju nežnu eksfolijaciju i poboljšavaju ten i teksturu kože.
Bioten Pilling krema efikasno čisti pore i nežno uklanja sebum i mrtve ćelije sa površine kože." - su reči proizvođača.



Amabalaža proizvoda je veoma lepa.

Pilling krema smeštena je u tubi i sadrži 150ml proizvoda.


Pri nanošenju potrebno je vrlo mala količina proizvoda.

I naravno treba izbegavati predeo ispod očiju.
Proizvod nanosim prstima i kružnim pokretima ga masiram u kožu.



Takođe, namenjen je svima sa normalnom i kombinovanom kožom.
Ja imam normalan ka suvom tip kože i ovaj pilling meni sasvim odgovara.

Hidrira moju kožu, čisti je i čini je veoma svilenkastom na dodir.


Koristim ga 1-2 puta tokom nedelje i zaista sam primetila razliku u kvalitetu moje kože.
Ovaj proizvod je bez parabena, parafina, veštačkih boja i dermatološki je testiran.
Bioten u svom asortimanu ima još jako puno dobrih proizvoda, ovaj je definitivno jedan od njih.


Ako ga još niste probali imate moju apsolutnu preporuku.
Dostupan je i može se naći u Lilly ili DM radnjama.
Ja sam moj pilling kupila u okviru Lilly online prodavnice.
Trenutna cena je 319 dinara, dok je online 303.




Ako želite post o načinu kupovine na Lilly online shop-u, obavezno mi pišite, i onda ću podeliti moje iskustvo sa svima Vama.
Takođe, prijavite se kao čitalac na blogu, na taj način nećete propustiti nove postove koje Vam spremam!
A Vi mi obavezno pišite Vaše omiljene proizvode za negu lica?
I koje Bioten proizvod je Vaš omiljeni?


Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images