Elixir Makeup Matte Lipgloss 330 Cafe Recenzija

10:00:00

Zdravo svima!
Makeup trendovi iz sezone u sezonu se svako menjaju.
Ovog leta na velika vrata se vraćaju i gloossy odnosno sjajne usne ali sam apsolutno sigurno da će ipak mat karmini i ove godine ostati na tronu najomiljenih proizvoda većine nas.
Za danas sam spremila post koji će sigurno zainteresovati mnoge jer ovaj proizvod spaja ova dva pomenuta aspekta.
Naime, danas govorimo o Elixir tečnom karminu u nijansi 330.



Elixir Makeup linija Matte Lip Gloss tečnih ruževa na njihovom sajtu sadrži čak 30 nijansi dok je kod nas dostupno 12.
A ja Vam donosim i podatak da će ova linija definitivno postati bogatija za još par prelepih boja.


Ova kolekcija dostupna ja na online prodavnici Kozmetika i Parfemi koja sem navedenih proizvoda sadrži još  i pregršt drugih.
Ako već duže vreme pratite moj rad, sigurno znate da sa već pisala o Elixir tečnim karminima.
Tako da Vas u ovom postu neću zamarati činjenicama kao što su izgled proizvoda, militraža, rok trajanja...
Ali ću Vam uporediti formule i izneti moje mišljenje o proizvodima.



Ako Vas interesuje moj prethodni post o Elixir tečnom karminu u nijansi 337 Creamy Orange, evo link posta:
Nijansa o kojoj danas govorimo je 330 Cafe.


Sam naziv me je kupio, očekivala sam od njega da bude hladna svetla braon nijansa.
Ali desilo se nešto sasvim suprotno.
Nijasa 330 Cafe definitivno jeste hladnog tona, boja je svetla mauve ljubičasta.
Postoji jedna činjenica koja me je fascinirala a to je da ovaj tečni karmin sadrži sitne srebrne šljokice u sebi.
Ova stavka čini ovu nijansu jako posebnom i jedinstevnom.
Zbog tog srebrnog sjaja na usnama izgleda metalik i veoma lepo.
Nanosi se veoma lako i ravnometno, ja ga lično nanosim u dva sloja jer želim da istaknem boju ovog karmina.
Traje jako dugo, ne isušuje usne i kad da se skida onda je to ravnomerno.

Kao što sam već i pomenula pre njega posedovala sam jedan Elixir tečni karmin tako da sada mogu izneti neke razlike koje sam ja primetila.
Određeni karmini iz ove linije sadrže sitni šimer u sebi kao što je 330 Cafe dok je 337 Creamy Orange apsolutno mat bez ikakvih dodataka.
Takođe, miris je suptiliniji u nijansi 330 Cafe. Creamy Orange sadrži malo jači, parfemisani miris.
Nijansu 330 nanosim u dva sloja dok je za 337 dovoljan jedan sloj.
Sve ove činjenice koje sam navela čine obe nijanse jedinstvenim i posebnim.


Oba karmina su meni veoma draga baš zbog tih razlika.
Nijasa 330 Cafe odličan je izbor za svaki dan.
Boja je prelepa, formula lagana a metalik finiš veoma zabavan i festivalski za ovaj deo godine.




Ova nijansa trenutno je dostupna na sajtu po ceni od 375,00 RSD.
Cena je jako pristupačna i preporučujem svima da ga isprobaju.

Naravno, za sve narudžbine preko 1000 RSD sajt K&P nudi i besplatnu poštarinu.


Budimo u kontaktu da društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie


Twitter - @En_Angie


Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!

En

xxx

DISCLAMER: PR proizvod!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Obje boje su predivne, ali me ova tammnije zaista opčinila. Hvala na preporuci xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images