Rimmel London Scandaleyes Reloaded Mascara Recenzija

10:00:00

Zdravo svima!
Prva asocijacija za neki proizvod iz drogerija su mi uvek maskare.
Iskreno, ne možemo negirati  da je većina njih jako dobra.
A odličan kvalitet i pristupačna cena su uvek veliki plus!
Danas Vam pišem post  o Rimmel Scandaleyes Reloaded maskari 003 Extreme Black.


Ovo je jedan od par proizvoda koji se našao u poklon paketu od Rimmela jer je moj Live The London Look proglašen za jedan od 4 najbolja na takmičenju.
http://beautywithen.blogspot.rs/2017/03/rimmel-london-live-london-look-nagrada.html

Počećemo od ambalaže proizvoda, veoma je klasično i lepo.
Maskara je smeštena u crnoj tubi i ima narandžasti natpis na njoj.
Sadrži 0,40 fl oz odnosno 12 ml i rok trajanja je 12 meseci od otvranja proizvoda.


Namena ove maskare jeste da daje ekstreman volumen bez slepljivanja trepavica.
Ja nisam primetila da ova maskara daje volumen mojim trepavicama. Znam da i na to utiče to što ja imam kratke i ravne trepavice.
Ali Sleek-ova Leghtal Leght maskara daje mi željeni efekat, sa njom su moje trepavice uvijene i duge.


Takođe, četkica ove maskare mi se  ne sviđa.
Prevelika je za moj ukus i veoma lako mogu da pogrešim i uništim sve ostalo šta imam na očima.
Miris joj nije najbolji. Iskreno, ne znam da li je to slučaj sa svim maskarama ili samo sa ovom mojom.
Pomalo sa razočarana jer sam od ove maskare očekivala nešto više.


Ako imate ovu maskaru i ona savršeno funkcioniše za Vas, onda je to odlično.
Svi smo mi različiti i određeni proizvodi ne funkcionišu isto svima.
Rimmel ima odlične karmine i palete senki ali njihov asortiman maskara očigledno moram još istražiti!

A da li ste Vi probali ovu maskaru?
I koju maskaru bi meni preporučili?
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Nisam probala ovu maskaru. Onu koju ja svakako preporučujem je od Essence-a. Uskoro će biti na blogu recenzija maskare, pa ako budeš željela, pogledaj ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images