Accesories Haul | Gamiss

10:07:00

Hey everyone and welcome back!
For today I decide to show you part of my order from Gamiss.
I pick up a couple of random items, but I totally love them.
So let's start!


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Danas Vam prestavljam deo moje narudžbine sa sajta Gamiss.
Izabrala sam čak i par rendom stvari, koje su me takođe oduševile.
Pa hajde da počnemo!


First item is DIY toy for my little brother.
It's small Super Mario Luigi and he absolutly love it.
So I need to order more this type of toys soon for him.



Prvi proizvod jeste DIY igračka za mog mlađeg brata.
U pitanju je maleni Super Mario Luiđi i njemu se veoma dopada.
Mislim da ću naručivati još igračaka ovog tipa za njega.
Kliknite ovde da bi pogledali ovaj proizvod: https://www.gamiss.com/toys-11594/product107287/?lkid=11816724


Next is this beautiful necklace.
I love this type of boho necklace, quality, style, everything...
Also, price is really afordable.


Sledeća stvar je ova prelepa ogrlica.
Veoma mi se dopada vakav tip boho ogrlica, kvalitet, stil, sve...
Takođe, cena joj je jako pristupačna.


The last two things are designed for home decor.
These are Warm White Led Light and 9 PCS Natural Pine Cone.



Posledenje dve stvari namenjena su dekoraciji doma.
To su bele svećice i set od 9 borovih šišarki.




The rest of my Gamiss order will be soon on my blog.
Stay tuned!


That was all!
I hope you enjoyed!
This website is honestly amazing, go check them!

To je sve!
Nadam se da Vam se dopada!
Ovaj sajt je odličan, pogledajte ga!


Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie




Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images