Empties #5

13:24:00

Zdravo svima! 
Peti post o potrošenim proizvodima je pred Vama.
Danas imam vrlo malo proizvoda jer mi se često dešava da zaboravim i bacim potrošene proizvode.
Ali sve to moram nekako prevazići i nastaviti ovaj zabavni serijal.
Pa hajde da počnemo!



Prvi proizvod jeste Farmsi šampon za kosu sa ekstraktom belog luka.
Namena ovog šampona jeste da jača kosu, podstične rast, uklanja perut.
Moja kosa inače jako brzo raste ali sam primetila da je jača nego inače.
Ovaj šampon sadrži 500 ml i može se naći u Farmsi kataloškoj prodaji.


Sledeći proizvod jeste Sensilis Bademovo ulje.
Ja koristim ovo ulje za negu kože lica.
Lepo mi hidrira kožu i čini je mekom.



Pre par dana sređivala sam moju makeup kolekciju i primetila sam par proizvoda koje više ne koristim.
Oba proizvoda su iz Avon-a.
Prvi je Avon Colour Trend sjaj za usne, imao je divan miris čokolade.
A sada je čisti užas.


Tu je i Avon Calming Effect korektor.
Mislim da su mu sada promenili izgled.
Moj je bio u nijansi Fair i bio je pretaman za područije ispod očiju.


Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images