Alverde Rose Tinted Highlighter Recenzija

15:32:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Za početak ove nedelje spremila sam Vam recenziju jednog drogerijskog hajlajtera.
Ovaj proizvod poznat je kao dupe za Benefit High Beam hajlajter.
Po samom naslovu posta znate da je reč o Alverde Rose Tinted hajlajteru.



Ovaj hajlajter već duže vreme imam u svojoj makeup kolekciji.
Dobila sam ga kao poklon od prijateljice koja živi u Nemačkoj tako da nisam sigurna da li je dostupan u našim DM radnjama.





Ambalaža je veoma lepa i drugačija, proizvod dolazi u slatkoj malenoj ambalaži u obliku laka za nokte.
Takođe, sadrži aplikator poput sjaja za usne, ali je najbolji način nanošenja prstima utapkati proizvod.






Kao i ceo Alverde asortiman i ovaj proizvod sadrži 100% prirodne sastojke, tako da ne budite začuđeni mirisom ovog hajlajtera. Nije neprijatan ali je drugačiji.



Iskreno, nisam bila fan tečnih hajlajtera dok nisam probala ovaj.
Formula je veoma lagana, tečna ali pigmentovana.
Hajlajter se veoma lako ramazuje i nadograđuje.
Boja je veoma lepa, daje koži biserni sjaj.
Odličan za sve nas sa svetlim tonom kože.



Naravno, tečni hajlajeteri imaju svojih prednosti i mana.
Sa njima je porebna ne samo preciznost već i pravilan način aplikacije.
Ova vrsta proizvoda nanosi se samo na neki tečni proizvod odnosno tečni puder ili tinted prajmer.
Ako setujete lice puderom u kamenu ne pokušavaje da nanesete tečni hajlajter jer ćete uništiti bazu koju ste odradili.



Rose Tinted hajlajter najčešće koristim za moje no-makeup/makeup look-ove ili kada želim veoma jak hajlajt pa ga nadograđujem/setujem klasičnim hajlajterom u prahu.
Ovaj hajlajer volim da nanosim ispod obrve, na nosu i gornjoj usni.
Ako imate priliku da ga nabavite to i učinite, veoma je lep i drugačiji.



Da li ste koristite Alverde proizvode?
I imate li neku preporuku za mene?
Pišite mi u komentarima.

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images