Osnovna oprema za šminkere početnike

09:20:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Poslednjih godina zanimanja kao što su bloger, youtuber, šminker ili nail artist pri vrhu su svih svetskih lista najpopularanijh zanimanja.
Društvene mreže su definitivno glavni "krivac" zbog konstantnog promovisanja ovih zanimanja.
Cesto dobijam pitanja o ovim zanimanjima jer blogujem u slobodno vreme dok mi je full time posao, posao šminkera.
Na sva Vaša pitanja pokušaću da odgovorim danas i podelim sa Vama moje savete i iskustva.



U današnjem postu pisaću Vam o opremi koja je neophodna za svakog šminkera početnika.
Makeup kit razlikuje se od šminkera do šminkera i na to utiče mnogo stvari npr. koliko određeni šminker ulaže u kozmetičke proizvode koje koristi na klijentima, mesto gde živi i radi, koliko naplaćuje itd.
Odlične proizvode možete naći i u drogerijima, tako da sami možete da kombinujete high end šminku sa onom drogerijskom ali postoji oprema koju svaki šminker treba da poseduje bez obzira na već pomenute faktore.
Na kraju ovog posta ostaviću Vam linkove proizvoda koji se mogu naći online ili one o kojim sam već pisala detaljnije na blogu.



Vratimo se na samu tematku posta...po mom mišljenju prva i glavna stvar jesu četkice.
Savetujem da ih imate u što većem broju i da naravno Vaše privatne budu odvojene od onih za klijente.
Takođe, pojas namenjen držanju četkica je po mom mišljenju neophodan.
Sa njim imate bolju organizaciju, veću kontrolu i lakše ćete se snalaziti u prostoru pogotovo kada ste vremenski ograničeni ili u žurbi.




Ako radite po kućama često će Vam se desiti da Vam zatreba još koja četkica. Ja radim u salonu ali ako je u pitanju neka posebna prilika ili neko od moje porodice ili prijatelja kada idem kod njih da ih šminkam uvek sa sobom nosim i dodati set četkica, smešten u ovom "rolni neseseru".
Veoma mi se dopada jer je praktičan, lagan za organizaciju i čuva četkice od prašine.





Dok smo i dalje kod aplikacije proizvoda, makeup sunđeri su must have za svakog freelence-ra.
Savetujem da ih imate par različitih jer su veoma pratkični i korisni, a kao profesionalcima higijena treba da Vam je na prvom mestu tako da ne možete koristiti jedan za više osoba.




Aplikatori za usne i maskaru su neizostavni deo opreme, pre svega zbog higijene klijenata jer se većina infekcija lako prenosi na usne i oči. 
Ovi aplikatori su veoma, veoma korisni, nakon upotrebe mogu se baciti ili oprati i dezinfikovati radi ponovnog korišćenja.




Sledi shadow switch.
U pitanju je crni sunđer koji upija praškaste proizvode i na taj način odmah čisti četkicu.
Često mi se događa da mi je potrebna ista četkica sa kojom sam npr. nanosila neku tamnu senku, sve što treba da uradim jeste da kružnim pokretima pređem preko ovog sunđera koji će upiti sav pigment sa četkice i ona je odmah spremna za korišćenje.
Sunđer je suv tako da su i čekice nakon njegovog korišćenja takođe suve.
Još jedan trik jeste medicinski benzin, mada se meni ne dopada. On brzo i efektno očisti četkicu ali nakon nekog vremena kvari dlaku četkica jer postaju grube i samim tim neupotrebljive.





Paleta za mešanje tečnih proizvoda je novitet u mom makeup kitu.
U pitanju je obična plastična ploča koja me je rešila toga da na ruci stavljam puder i ostale proizvode. Na ovoj paleti mešam pudere, karmine i mnoge druge tečne i kremaste proizvode što je mnogo efikasnije i čistije.




Makeup puff sunđerčići su takođe deo opreme.
Ovi suđeri služe kako ne bi smo dodirivali kožu klijenta dok radimo na licu.




Makaze za veštačke trepavice, pincete, uvijač za trepavice, ogledalo, zarezač i još mnogo toga obavezni su delovi svakog makeup kita. Smatram da su svi svesni toga, i zato nisam više pisala o ovim proizvodima.


Ako sam nešto izostavila pišite mi u komentarima da bih update-ovala ovaj post i učinila ga potpunijim i korisnijim za buduće šminkere.

Detaljnije o proizvodima sa fotografija:

•White Makeup Brush Set•
Blog post: Pro makeup bruhses
Online store: Tosave

•Makeup Brush Belt •
Online Store: New Chic

•Makeup Sponges•
Blogpost: Makeup Beauty Sponges
Online Store: Zaful

•Lip and eyes applicators•
Eye applicators
Online store - Rosegal
Lip applicators
Online store - Rosegal

•Shadow Switch•
Online store: Rosegal

•Professional Makeup Palette•
Online store: NewChic

•Makeup puff sponges•
Online store: Zaful

To bi bilo sve do mene za danas.
Nadam se da Vam se ova vrsta posta dopala.


Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:


This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images