Rimmel London Waterproof Scandaleyes Bold eyeliner | Recenzija

13:37:00

Pozdrav svima!
Sigurno znate da sam veliki fan ajlajnera. Isprobala sam većinu dostupnih na naše tržište, a o mnogima sam već pisala. 
Konstantno dobijam pitanja o Rimmel London Waterproof Scandaleyes Bold ajlajneru, pa je današnji post posvećen njemu. Šta čini ovaj ajlajner posebnim i drugačijim, čitaćete danas. 
Dakle, hajde da počnemo!
Kao i uvek, počinjemo sa pakovanjem proizvoda. Veoma je jednostavno i lepo.
Rok trajanja je 12 meseci i ovaj ajlajner sadrži 0,08 fl oz ili 2,5 ml proizvoda.
Ali ono što ovaj ajlajner čini prilično drugačijim od ostalih je aplikator i formula.


Aplikator nije klasičan, već je u obliku suze.
Kako je sam naziv ovog ajlajnera Bold, opravdava ovaj oblik.
Ako volite deblji ajlajner, onda će vam odgovarati aplikator.
Ali ako niste precizni i samouvereni prilikom nanošenja ovog ajlajnera, zadaće vam glavobolje.
Zato uvek imajte pri ruci vlažnu maramicu ili četkicu za korektor da popravite uglove.
Zbog tog kružnog oblika, ovaj ajlajner na određenim mestima preskače.

Kao što sam već pomenula, formula se prilično razlikuje od ostalih ajlajnera koje koristim.
Završnica Scandeleyes Bold Eyeliner-a je glossy, odnosno sjajna.
Čak i nakon nekoliko sati nošenja, ajlajner će izgledati kao vlažan kao da ste ga sada naneli. Ako ste ljubitelj mat završnice ovo vam se definitivno neće svideti. Boja je odlična, intenzivno crna.
Ajlajner je dugotrajan i ne razmazuje se.
Na to utiče činjenica da je vodootporan.
Uprkos svim navedenim pozitivnim tačkama,  ja nisam ljubitelj ovog ajlajnera jer kada ga nanosim, uvek moram da koristim drugi aplikator. To oduzima previše vremena, tako da ne preporučujem ovaj proizvod.
Jeste li probali ovaj ajlajner?
I kakva su Vaša iskustva?
Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
Enisa
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvod sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images