Llums Cosmetics Lip Loving Lipstick Recenzija

15:02:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Današnji post posvećen je Llums Lip Loving formuli karmina i nijansi 02 Tea Rose.
Moje mišljenje o ovom nude karminu saznaćete upravo sada.
Zato, hajde da počnemo.


Lip Loving kolekcija stalna je u Llumsovom asortimanu.
Ovi proizvodi dostupni su u svim Lilly radnjama kao i na Lilly onilne shop-u.
Kolekcija sadrži ogroman raspon nijansi, što se meni jako dopada.
Ja posedujem nijansu 02 Tea Rose.




Izgled i ambalaža karmina veoma je lepa, klasično crno pakovanje sa belim natpisom.
Gramaža proizvoda je 4 grama.





Formula Lip Loving kolekcije je kremasta i hidratantna.
Sadrži ulje makadamije i suncokreta, vosak kandelile, kao i vitamin E i C.
Veoma se lako nanose, bukvalno klize po usnama.
Poseduju prijatan miris. Traju par sati bez ikakve popravke i veoma su prijatni.








Nijansa Tea Rose svetla je nude nijansa.
Veoma pigmentova i sadrži rozi podton.
Meni se veoma dopada i često ga nosim.


Da li ste Vi probali Llums Lip Loving karmine?
I da li preferirate mat ili hidratntne formule?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images