Max Factor X Smokey Eye Drama Kit

18:46:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem Vam recenziju Max Factor X Smokey Eye Drama palete.
Ova vrsta Max Factor-ovih paleti već je dugo na tržištu, ali ih ja do sada nisam probala.


Paleta sadrži 3 senke za oči i jedan proizvod/senku za obrve.
Moja paleta je u broju 01 Opulet Nudes.
Ova paleta je veoma mala, komptna i laka za upotrebu, samim tim ne dobijate ogromnu količinu proizvoda.
Paleta sadrži dva veća pana i dva manja.



Formula ovih senki je nešto što mi se mnogo sviđa.
Proizvod je veoma mekan, gladak, puderast ali pigmentovan.
Pigmentacija nije ludačka, jer su ovo ipak neutrale boje.


Prva senka u paleti jeste bela satin nijansa sa blagim šimerom.
Zatim, sledi prelepa šimerasta nijansa rose/mouve boje.
Moja omiljena senka je sledeća, a to je toupe mat braon.
I poslednja je tamna mat braon, ova nijansa namenjena je definisanju obrva, ja je koristim samo kao senku.
Senka je neutralog tona tako da će odgovarati mnogima.



Koncep palete mi se veoma dopada, na moje veliko iznenađenje veoma je često koristim.
Takođe, odlična je za dnevnu, jednostavnu šminku.

              Da li ste Vi probali ovu paletu?
I koje je Vaše iskustvo?

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images