Budi Jedinstvena Pigmenti / Hajlajter - Recenzija

13:09:00


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Ako pratite moj rad na Instragamu primetićete da su moji makeup look-ovi znato
 lepši nego ikada.
Tome prepisujem poboljšanu makeup tehniku kojom sada bolje vladam ali
 i novim proizvodima sa kojim imam inspiraciju da svakog dana
 postignem nešto novo.
Među tim proizvodima svako jesu i novi Budi Jedinstvena proizvodi.
Za sve vas koji se sada prvi put susrećete sa ovim malim Srpskim handmade
brendom ostaviću link od prethodog blog posta o njima ovde.





U današnjem tekstu preneću vam moje utiske o novim proizvodima a reč je o 
pigmentima i hajlajterima.
Zato, hajde da počnemo!







Pigmenti jesu vrsta senki koje su sačinjene od 100% čistih čestica.
Ono što odlikuje ove proizvode jeste neverovatna pigmentacija i vrlo laka upotreba.
Ja posedujem čak tri pigmenta i to:
• Plavi ili Royal Blue pigment koji se zove Syner,
 • Topli roze breskvasti ili Pure Peach,
• Zlatni pigment odnosno Old Gold nijnsa.





Kao što sam već pomenula ovi proizvodi pravi su mali raj za šminkere.
Sa svojoj malenom ambalažom zauzimaju vrlo malo prostora tako da su
 veoma praktični.
Ali njihova gramaža i izgled ne treba da vas zavaraju jer daju tako
neverovatan payoff da na očima izgledaju savršeno.
Moj omiljeni pigment jeste Syner ali i ova dva mališana podjednako volim.
Formula pigmenta mi se jako dopada jer su proizvdeni na prirodnoj bazi
što mi se jako dopada kod ovog brenda.








Syner







Pure Peach








Old Gold




Zatim, u ponudi su i hajlajteri a moj je u nijansi 

Honey do me.








Kao i pigmenti i hajlajter poseduje sličnu formulu tako da je neverovatno
 pigmentovan.
Najbolji način za upotrebu ovog proizvoda jeste vlažna četkica sa kojom
 ćete postići "wet look" hajlajtera.
Nijansa ovog proizvoda je univerzalna šampanj tako da će odgovarati mnogim
 tonovima kože.







Novi Budi Jedinstvena proizvodi su me oduševili tako da jedva čekam nove novitete.
Bez ikakve sumnje ovo malom brendu sledi svetla budućnost jer za dosadašnji
 rad imam samo reči hvale.
Za više informacija, način narudžbine, cene i još mnogo toga možete kontatirati 
Tatjanu putem društvenih mreža.
Instagram @budijedinstvena

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images