Budi Jedinstvena Paleta glitera

11:49:00

"Less bitter, more glitter!"

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Praznično vreme nam dolazi, iskreno ovo je moj omiljeni deo godine.
Svi želimo da blistamo, budemo primećeni i drugačiji.
Da bi uspeli u svemu tome postoji samo jedno rešenje a to su gliteri.
Oni su sjajni tako da niko neće skidati pogled sa nas.



U korak sa trendovima ali i vremenom danas Vam pišem post o prelepoj Budi Jedinstvena paleti glitera.
Ova mala kozmetička kompanija osnovana je od strane talentovane i kreativne Tatjane Jović.
Tatjana je student, profesionalni šminker ali i tvorac ovih divnih glitera.
Iskreno, divim se ovoj devojci koja je pored svih ovih obaveza veoma uspešna, odgovorna i veoma prijatna osoba.




Gliteri ovog brenda su ručno rađeni, sadrže Aloe Veru, Vitamin E, Ulje Rose Mosquere i miris pomorandže.
Takođe, dostupni su u vidu palete ili pojedninačno odnosno mono glitera i rade se po narudžbini.





Moja Budi Jedinstvena paleta sadrži četiri divne boje:
• Ljubičastu,
• Plavu,
• Bronzanu i
• Zelenu.
Gliteri imaju veliki pan i dolaze u crnoj plastičnoj ambalaži.




Gliteri su po teksturi veoma mekani i glatki, lako se nanose i nije potrebna baza.
Na očima traju ceo dan, imaju visok odsjaj i ne sakupljaju se u pregibu oka.
Ja ih često koristim i veoma sam zadovoljna.
Makeup look-ove koje sam postigla koristeći ove glitere možete pronaći na mom Instagram nalogu.








Za više informacija, način narudžbine, cene i još mnogo toga možete kontatirati Tatjanu putem društvenih mreža.

Budi Jedinstvena Contact Info:

Instagram @budijedinstvena


Facebook Paleta Presovanog Glitera Budi Jedinstvena


Plaznici nam dolaze i vreme je poklona i darivanja, ova palata bila bi odličan poklon za sve makeup ljubitelje.
Obradujte svoje najbliže Budi Jedinstvena paletom glitera.

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

1 коментара

  1. Prelijepa paleta i ja je zelim ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/12/05/zastita-koze-lica-tokom-zime/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images