New releases P87 and 4DHD brushes review | Sigma Beauty

16:09:00

"Achieve complexion perfection!"

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
These days, brands are constantly launching new products.
New eyeshadow palettes, new lipstick shades
but in all these new products there are always some that stands out .
For me they are new Sigma Beauty brushes P87 Edge Precision and 4DHD Precision.


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Ovih dana, brendovi konstantno lansiraju nove proizvode.
Nove palete senki, nove nijanse karmina ali u svim tim novim proizvodima uvek se izdvoji
bar jedan svojojm jednostavnošću.  Za mene to su nove Sigma Beauty četkice P87 Edge Precison i 4DHD Precision četkica.


For me brushes are one thing that we need to invest in.
They make a huge difference, and I wasn't aware of it until I tried Sigma brushes.
And now when they launch new brushes, I get so excited because
I know what kind of products it is.


Za mene su čekice nešto u šta treba da ulažemo.
One čine ogromu razliku, a da mi toga nismo svesni kao
 ja dok nisam probala Sigma četkice.
Ali sada kada lansiranju nove četkice, budem tako uzbuđena
jer znam o kakvim proizvodima je reč.


P87 know as Edge Precision is steeply angled triangular shape.
I love this brushes, first off is so soft and you can use it in many different ways.
For example applying and blending concealer, you can bake with this brush or define lips
and clean up eyeshadow.
I use this brushes for more purposes, first of all for concealer and one day I use it to blednd eges of my eyeshadows. This brush works great with cream, liquid and powder products. This one it's definitely one on my favorite Sigma brushes so far.


P87 poznatija kao Edge Precison je kosa četkica u obliku trougla.
Jako mi se dopada, veoma je mekana i možete je koristiti na više načina.
Na primer nanošenje i blendanje korektora, baking tehniku ili za definisanje linije usana i čišćenja viška senki. Ja je koristim na više načina, prvenstveno za korektor ali sam jednog dana koristila kao blending četkicu za ublaživanje ivaca moje senke i mogu reći i da tako odlično radi posao. Još jedna stvar koju želim da pomenem za ovu četkicu jeste da odlično funkcioniše sa  kremastim, tečnim i proizvodima u prahu. 
Tako da je ovo jedna od mojih omiljenih četkica od Sigme za sada.




4DHD know as Precision brush is multi-functional, pyramid - shaped brush.
With this brush you can diffuse concealer, primer or eyeshedow.
I like to use this brush for my nose conturing with cream products.
Bristles are very soft so you and easily blend harsh lines on nose.



4DHD poznatija kao "Precision brush" je multifunkcionalna četkica u obliku piramide.
Sa ovom četkicom možete naneti i izblednati korektor ali i prijmer za senku. Ali ja ovu četkicu najviše volim da koristim za kremaste konture na nosu.
Vlakna su veoma mekana i lako će izblendati sve oštre linije na nosu.


This brushes are honestly amazing and they done such amazing job in my makeup daily routine.
 If you have chance get them I will link both brushes here:
P87 EDGE PRECISION - HERE
4DHD  PRECISION - HERE
Don't forget to use my code En_Angie10 for 10% on Sigma beauty products.



BRUSHES: P 87, 4DHDF80, E 45 and E54.
EYES: Viper eyeshadow palette and
 Warm Neutrals Volume 2 palette
Eyeliner gel in Wicked
Sinousity Lash mascara
LIPS: Antivenom liquid lipstick



Ove četkice su iskreno neverovatne i rade odličan posao u mojoj dnevnoj makeup rutini.
Ako  imate prilike nabavite ih, linkovaću Vam obe četkice ovde:
P87 EDGE PRECISION - OVDE
4DHD  PRECISION - OVDE
Ne zaboravite da koristite moj kod En_Angie10 za 10% popusta na Sigma beauty proizvode.

That would be all from me for today.
I hope you like my blog post!
Instagram - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images