Farmasi Maxi Rouge Lipstick - Recenzija

08:07:00

"Orange is the new black!"

Zdravo svima!
Moja opsesija prema karminima narandžaste boje ne prestaje!
Imam ih u svim vrstama i oblicima a kada sam primetila da Farmasi u okviru Maxi Rouge linije ima naradžastu nijansu nisam mogla da se smirim a da svojoj kolekciji ne dodam još jedan karmin moje omiljene boje.




Maxi Rouge linija nije stalna u Farmasi katalozima tako da je karmine iz ove linije teže pronaći.
Takođe, sama ambalaža je dosta drugačija nego kod ostalih Farmasi karmina.
Metalik je boje i ambalaža nije simetrična, poklopac je širi u odnosu na postolje karmina.
Nijansa karmina o kojem danas govorimo je naravno narandžasta i u broju je 12.



Ovaj karmin je kremaste formule i ono što je posebno kod njega jeste da sadrži sitne sjajne zlatne čestice koje su vidljive. Pri većem osvetljenju usne će izgledati metalik.
Jako je prijatan na usnama, dugo traje i veoma lako se nanosi.
Ono što definitivno karakteriše Farmasi karmine jeste da su odličnog kvaliteta i pristupačne cene.
Ovaj karmin takođe spada u tu kategoriju. Volela bih samo da je Maxi Rouge kolekcija češće u Farmasi katalozima, jer bih volela da probam još nijansi.




Nadam se da Vam se sviđaju postovi o Farmasi proizvodima?
Jer imam još par Farmasi karmina iz različitih kolekcija o kojima bih mogla da Vam pišem.
Naravno, o svemu tome mi pišite u komentarima ili na društvenima mrežama.

A da li ste Vi probali Farmasi karmine?
I koji je Vaš omiljeni?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER:
 This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images