Skin Care New In #5 Kozmo Shop

14:15:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
U današnjem postu pokazaću Vam šta sam sve naručila sa  Kozmo online shop-a.
Sa ove web prodavice sam već dugo planirala da naručim određene proizvode ali 
 sam to nekako odlagala. Konačno, tome je stigao kraj i moja 
porudžbina nalazi se upravo ovde.
Iako ovaj sajt nudi širok spektar proizvoda, ja sam ostala
 dosledna samo jednoj kategoriji a to je beauty- skin care. 
Odabrala sam par proizvoda za negu kože koju su mi u ovom
 trenutku bili potrebni. Više o njima upravo sada.
Zato, hajde da počnemo.


Pre nego što krenem sa prikazivanjem proizvoda moram reći da je 
sajt lepo urađen, moja porudžbina je bila obrađena u najkraćem
 mogućem vrememu i paket je stigao za samo jedan dan.
Ono što ovaj sajt pruža jeste odlična ponuda, neveovatno niske cene 
ali i besplatna poštarina za porudžbine iznad 1000 dinara.
Ovog puta ja sam naručila pregršt proizvoda za negu i čišćenje 
 ruskog brenda Belle Jardin.


Prvi proizvoda koji je našao u mojoj korpi je Bio Spa piling za
 lice i telo sa ekstraktima breske.
Prema rečima proizvođača ovaj proizvod je namenjen svim tipovima kože.
Pling dubinski čisti kožu i čini je glatkom i baršunasto mekom.
Isprobala sam ga odmah i moram reći da mi se dopada.
Čestice pilinga su malo jače tako da je korišćenje dva puta nedeljno sasvim okej.
Veoma lepo miriše i jako mi se dopada kako moja koža izgleda nakon njega.
Takođe, moram pomenuti da je koštao svega 190 dinara, a u ovom kompaktu 
dobijamo čak 200 ml proizvoda.
Link proizvoda OVDE.



Sledeći proizvod jeste Active Nature Eco krema za izbeljivanje
 sa ekstraktima limuna i krastavca.
Svrha ovog proizvoda jeste da ukloni različite vrste pigmentacija ali i 
crvenila usled iritacija.
Krema je veoma lagana, lepo miriše a o njenom efektu
čitaćete u nekom od narednih postova.
Link proizvoda OVDE.


Naredni proizvod jeste Clean Face tonik, ovaj proizvod sadrž
salicilnom i mlečne kiseline.
Tonik je namenje problematičnoj i mladalačkoj koži i nanosim ga
 samo na problematične delove moje kože.
Link proizvoda je OVDE.


Zatim, kupila sam i Essence Naturelle sredstvo za uklanjajne 
šminke lica i predela oko očiju.
Ovaj proizvod sadrži ekstrakte masline i smešten je u tubici od 200 ml.
Ovo mleko je zaista veoma nežno, lepo skida šminku ali  
ne i maskaru.
Zbog laganije strukture potrebno je malo više proizvoda.
Nakon ovog proizvoda koža je veoma mekana, elastična i
izgleda jako lepo.


I došli smo do samog kraja moje porudžbine i poslednji proizvod
 jeste Belle Jardin olovka za oči.
Bila je veoma pristupačna, nisam je koristila ali o
 njoj višćete čuti na mom Instagram nalogu.
Link proizvoda je OVDE.




I to bi bilo sve, ostavila sam Vam direktne 
linkove svih proizvoda ako želite da ih pogledate.
Za sada veoma sam prijatno iznenđena i sigurno ću
 naručiti  još proizvoda da ovog sajta.

I to bi bilo sve od mene za danas.
Nadam se da Vam se ovaj blog post dopao.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En

xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images