New lauches / Haul part #1

14:37:00

Hey everyone and welcome back.
Today I'm starting new serial on my blog where I will share new products on the market and in my collection as well. Some of this items I received as PR but there is a lot of things that I bought myself which I'm so excited to try. This is going to be a long post so let's start it!


Danas želim da počnem jedan novi serijal na blogu gde ću Vam pisati o proizvodima koji su nedavno lansirani ali i o proizvodima koji su novitet za mene. Neki od proizvodi koji će se naći u današnjem postu dobila sam u sklopu PR-a ali biće i proizvoda koje sam ja kupila i za koje sam veoma uzbuđena da probam. Ovo će biti jedan veoma dug post zato hajde da krenemo!


First I want to show you Pixi Beauty Midsummer Festival Essentials that I received
recently. All products came in trendy clear bag and I got Glitter-y Eye QuadH2O Skindrink gel, Makeup wipes, Lip Lift max gloss and some tattoosI already used all this products so now I will share my thoughts. Glitter-y Eye Quad is in the shade Blue Pearl .This glitters are so soft, they leave amazing pay off on the skin and all the shades have duochrome shine. As you can see in Glitter-y Eye Quad Blue Pearl are placed silver,white, 
turquoise and navy blue glitters. I used blue glitter in one of my recent looks and turn out so good. You should check me on Instagram. 
Next product is H2O Skindrink gel. This gel is clear and liquidy, we got this product in travel size but small amount of product go a long way.
Pixi Lip Lift max glosses are one of my favorites, I already have Petal Ice and I was excited yo try other shades as well. In this Midsummer Festival Essentials kit we got travel size Lip Lift max gloss in shade Peony BloomThis shade is "my lips but better",on the lips is juicy, moisturizing and have soft tingling effect.





Prvo želim da vam pokažem  Pixi beauty Midsummer Festival Essentials kit koji sam dobila nedavno. Sve je stiglo u trendy torbici u kojoj se zapravo nalazilo pregršt proizvoda uključujući Glitter-y Eye QuadH2O Skindrink gelLip Lift max sjaj, vlažne maramice i par tetovaža. Ve sam isporbala sve proizvode tako da u vam preneti moje utiske o njima. Quad koji sam dobila je u boji Blue Pearl ali naravno dostupan je i u drugim kombinacijama. Ovi gliteri su veoma mekani i ostavlju dobar otisak na koži. Gliteri su veoma sitni i imaju duochrome efekat. U ovom quad-u smešteni su sivi, beli, tirkizni i plavi gliter.Sledei proizvod koji se našao u ovom essentilas setu jeste H2O Skindrink gel.
Kako mu i samo ime nagoveštava veoma je tečan ali mala količina je potrebna pri nanošenju. Pixi Lip Lift max sjajevi jesu jedni od mojih omiljenih, imam ve nijansu Petal Ice i bila sam veoma uzbuđena jer u imati još jedan Lip Lift sjaj. Kao i kod prethodnog proizvoda dobili smo mini  verziju ovog sjaja koji je u nijansi Peony Bloom. Nijansa ovog sjaj je bolja verzija mojih usna, prigušena roze nijansa.
Kada nanesem ovaj sjaj na usne one izgledaju sočno, hidrirano i ima efekat peckanja.




*All Pixi Beauty products mentuined in this post are availabe at PixiBeauty.com

Darella Cosmetics also launched new lashes and they sent me two new pairs.
First off new packaging is really pretty and new styles are so gorgeous. I got style Gifty  which is super dramatic, long and fluffy. This lashes will look amazing with cat eye makeup looks. Bidex is second pair and it's more calmer style. This style is also fluffy but not that long as previous.



Darella Cosmetics tim takođe je lansirao nove trepavice i ja sam dobila dva para.
Novo pakovanje je slatko kao i novi modeli. Gifty je model koji ima duga i jaka vlakna. Ove trepavice izgledaće odlično sa cat eye šminkom. Bidex je sledeći model koji je svedeniji i prirodniji. Vlakna su usko poređana ali nisu preduga kao kod Gifty modela.




*Darella Cosmetics lashes you can find at Darellacosmetics.com

Back in February Makeup Geek had sale and I had decided to spoil myself
and buy backup of my all time favorite Sunkissed bronzer and other goodies. My package was stuck in customs for months and I received my products recently.
 As you can see I got couple bronzers and couple single pans of contour and blushes.
If you want to know why Sunkissed bronzer is my favorite and understand why I have to
buy all the backups, check my review about this product. I will link that post HERE and if you shop at Makeupgeek.com use my code EN_ANGIE for 10% off.



U februaru ove godine Makeup Geek je imao  rasprodaju kojoj ja nisam mogla da odolim tako da sam odlučila da obradujem sebe i kupim zalihe mog omiljenog Sinkissed bronzera i par dodatnih proizvoda. Moj paket je mesecima bio na carini i nedavno je stigao na moju adresu. Kao što možete videti kupila sam par bronzera i pojedinačne panove rumenila i proizvoda za konturisanje. Ako želite da saznate zašto je Sunkissed bronzer moj favorit i razumete moju opsesiju da sam morala da kupim još par dodatnih, pogledajte moju recenziju. Ostaviu vam link OVDE i ako kupujete na Makeupgeek.com sajtu koristite moj kod EN_ANGIE za 10% popusta. Takođe, želim da nagalsim bez obzira na moju saradnju sa Makeup Geek-om proizvode sam kupila sopstvenim novcem.




Recently, Eloise Beauty launched new Summer collection which
 includes new highlighters, cream blushes, liquid eyeshadows and brushes. Eloise Beauty team was so kind to send me new The Hollywood Glow pressed highlighter.
First off, packaging is sclassy and mine is in the shade Flashing Lights. This highlighter feels and looks so luxurious. Formula is so soft, smooth and look so good on the skin. This 
highlighter is available in many shades like: Lights, Camera, Action, Sunset BoulevardMovie Star and Million Dollar Look. Flashing Lights is pearlescent white shade. I will insert photo so you can see how it look on the skin.






Nedavno, Eloise Beauty lansirao je novu letnju kolekciju proizvoda koja uključuje nove hajlajtere, tečna rumenila, tečne senke i nove četkice. Tim ovog brenda bio je veoma ljubazan pa je na moju adresu stigao novi The Hollywood glow hajlajter.
Pakovaje je veoma klasično i nijansa koju sam ja dobila jeste Flashing lights.
Ovaj hajlajter izgleda luksuzno ne samo po ambalaži ve i po formuli. Veoma je meka i ostavlja lep efekat na koži. Flashing Lights je biserno bela nijansa.





*New Eloise collection as well as new highlighter is availabe at Eloisebeauty.com

Bushy brows is the most popular makeup trend right now and everyone on Instagram use Schwarzkopf Glued gel to create fluffy brows. For such a long time I want to try this brow trend so I went at my local drugstore to buy this product. It's sticky and you have to work fast to don't get clumpy but the final effect is really good.


Bushy obrve jesu trenutno najpopularniji makeup trend i svi na Instagramu koriste
Schwarzkopf gel lepak za postizanje ovog efekta. Dugo sam želela da isprobam ovaj gel tako da sam otišla do lokalne drogerije i kupila ga. Veoma je lepljiv i poterebno je da se brzo raporedi inače će ostaljaviti bele fleke na obrvama.


This part will be only in Serbian because I don't think that Farmasi products are
available in many countries. Farmasi is Turkish brand and they sell products in catalogs you know like Avon.

Ovaj deo bie samo na Srpskom i bie posveen mojoj Farmasi kupovini.
Odlučila sam da obnovim zalihu mojih Farmasi proizvoda ali i da probam nešto novo.
 Po stoti put Farmasi CC krema našla se u mojoj porudžbini. Mislim da sam svima dosadila koliko pričam o ovom proizvodu.


O Dr. Tuna mineralnoj vodi čula sam veoma pozitivne recenzije pa sam odlučila da je i sama isporbam. Dopada mi se mist lepo rasprašuje ovu mineralnu vodu, nanosim je nakon uklanjanja šminke kako bih osvežila kožu i pripremila je za ostatak skincare-a. Više
 o ovom proizvodu pisaću čim steknem još utisaka. Takođe, kupila sam i Dr. Tuna White + Correct peel-off maskuNamena ove maske je uklanjene tamnih mrlja i fleka na koži.




I poslednja tri Farmsi proizvoda koja sam naručila jesu parfem Diamond Signora i dva parfemisana gela za tuširanje. Ove proizvode naručila sam iz znatiželje jer nisam do sada imala priliku  da probam Farmasi parfeme. Takođe, nisam dobra u opisivanju mirisa ali Reina Mignight parfemisani gel me je oduševio. Ima veoma lep miris koji je zavodljiv i veoma prijatan. Postoji i parfem sa ovim mirisnim notama koji mi definitivno treba! 



And now it's time to show you what I bought on Revolution Beauty website.
Spending money is my favorite hobby and I have to say I'm pretty good at that.
On Revolution Beauty I got so many things, some backups as well as new products.
First off, I bought not one but two Freedom Pro Strobe Cream palettes. I'm so into cream products right now and this palettes were very affordable so I got them.
The main reason is that this palettes don't contain a lot of products so I go through them very quickly. In this Freedom kit you get brush as well, which is pretty good.




Sada je vreme da vam pokažem šta sam sve to kupila na Revolution sjatu. Trošenje novca je moj omiljeni hobi i mislim da sam jako dobra u tome. U ovoj kupovini našlo se puno proizvoda koje sam već imala i za koje mi je bila potrebna dopuna ali i par novih koje do sada nisam probala. Sve je stiglo prilično brzo i naravno da sam platila dodatno troškove kao što je PDVKupila sam ne jednu ve dve Freedom palete za kremasto konturisanje. Trenutno sam opsednuta kremastim proizvodima i ove palete su bile pristupačne. Zapravo, pravi razlog zbog čega su se čak dve palete našle u mojoj korpi jeste da one nemaju puno proizvoda i da ih ja brzo trošim. U ovom Freedom setu dolazi čak i četkica koja je dobra što me je veoma iznenadilo.



Next are two Revolution Pro magnetic palettes. I was researching
 for this magnetic palettes for so long because I want to depot some products. Palettes are big and lot of products can fit inside. 


Sledeće jesu dve Revolution Pro magnetne palete. Za ovim magnetima paletama sam u potrazi već veoma dugo jer želim da depotujem proizvode odnosno uklonim ih iz orginalnog pakovanja i smestim unutar magnete palete. Na taj način na jednom mestu imaću sve proizvode koje želim da koristim.


Freedom Pro HD brow palette is repurchase. I already have this palette but
barely left any product inside. Before I had darker version but now I decide to go for lighter because I think it will suit me better now. I have blog post about this product so you can 
reaching if you need more informations.



Fredoom Pro HD paleta za obrve je ponovna kupovina za mene. Već
 imam ovu paletu ali jedva da je išta ostalo u njoj. Ranije sam imala tamniju verziju ove palete ali sada sam se odlučila za svetliju jer mislim da će mi bolje odgovarati. 


I also bought new Revolution foundation, this time is Revolution Pro Full Cover Camouflage foundation. I have hit and miss with Revolution foundations but this one surprised me. Shade match with my pale skin and coverage is good. Since I start using this foundation more I will share my thoughts.



Takođe, kupila sa i novi Revolutin puder ovog puta to je Revolution Pro Full Cover Camouflage puder. Revolution puderi su hit i miss ali ovaj me je za sada prijatno iznenadio. Nijansa odgovara mojoj svetloj koži i mo prekrivanja je dobra.


Last two items are Revolution Cleansing Gel and Cleansing Oil.
Please don't blame me, I haven't tried them yet. I have so many skin care products that I'm 
currently using.


Poslednja dva proizvoda iz mog Revolution kupovine jesu gel i ulje za čenje kože.


So, that was all.
A lot of products but I don't mind.
Let me know in the comments have you tried any of this products and 
is any of this products on your wishlist? Let me now.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

DISCLAIMER: Some of the products are part of PR but most of products I bought myself.





You Might Also Like

3 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images