NEW LAUCHES / HAUL PART 2

23:44:00



Ćao, sada sledi nastavak prethodnog posta haul posta koji iz nepoznatog razloga nisam mogla da objavim kao jedan. Obavezno pogledajte i prvi deo ovog haul-a. Nadam se da Vam se ova vrsta postova sviđa. Uživajte!

Ova tri proizvoda naručila iz prethodnog Farmasi kataloga. U poslednje vreme neprestano naručujem Farmasi proizvode pre svega jer su veoma kvalitetni i pristupačni. Prvi proizvod koji sam kupila i koji sam želela već duže vreme jeste Bronzing Oil. Namena ovog ulja jeste da ubrza proces tamnjenja kože. Sadrži SPF 6, ima UVA i UVB zaštitu i namenjen je svim tipovima kože. U ovoj bočici smešteno je 115 mililitara proizvoda i jedva čekam da vidim rezultate ovog proizvoda.


Ni jedna moja Faramsi kupovina ne prolazi bez nekog skin care proizvoda. Ovog puta to je  Dr. Tuna Clay maska. Namena ove maske je ukloni višak sebuma iz kože.
Koristila sam je već par puta i sasvim je okej.


I na kraju poslednji Faramsi proizvod jeste naravno nešto od šminke. Mislim da sam Vam pominjala da trenutno imam opsesiju prema kremastim proizvodima. Zato sam sebi kupila i Long-LastingCreamy senku u 03 Orange Pop. Reč je o toploj bronzanoj nijansi.
Brzo se suši tako da morate biti pažljivi pri aplikaciji. Blago se sakuplja u pregibu oka
 i najbolje je da se nanosi na čist kapak.






Sadržaj mini Lilly haul jesu Lllums lak za nokte u svetloj pasteloj ljubičastoj nijansi i Essence nude roze lak za nokte. 


Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

DISCLAIMER: Some of the products are part of PR but most of products I bought myself.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images