Short Grey Coat | Gamiss

12:13:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
Today I'm writing you about another item from my Gamiss order and that is this stylish short grey coat.






Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Danas ću Vam predstaviti još jednu stvar iz moje nedavne Gamiss narudžbine a to je ovaj moderni kratki sivi kaputić.



This short coat is so beautiful and I absolutely love this shade of gray.
My is in size M and it fit me so perfectly and quality is amazing!
Also, this coat is easy to combine with other things.






Ovaj kratki kaputić je veoma lep i apsolutno mi se dopada ova siva nijansa.
Velicina je M i odgovara mi savršeno i jako je kvalitetan.
Takođe, ovaj kaputić veoma je lako kombinovati sa drugim stvarima.







If you need new coat I recommend you this one. Price is really affordable so check it.
Click here to get it:  http://bit.ly/2E0KIHf

Ako Vam je potreban novi kaputić ja Vam ovaj preporučujem.
Cena mu je veoma pristupačna zato ga pogledajte.
Kliknite ovde da bi bio vaš:  http://bit.ly/2E0KIHf


Let's be friends!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images