Banggood Unboxing and Review part 7

15:14:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Juče mi je konačno stigla porudžbina sa sajta Banggood i jedva sam čekala da Vam pokažem šta samo to odabrala. Sa ovim sajtom radim već dugo i mislim da svakim haul postom možete videti raznolikost u asortimanu ovog sajta. 
Ovog puta naručila sam samo dva proizvoda kojima sam oduševljena.
čemu je zapravo reč saznaćete upravo sada.
Zato, hajde da počnemo!

Banggood 11.11 Shopping Festival 2019 : http://bit.ly/36gQaB7

Banggood coupon  : http://bit.ly/2N2CDFW



Prvi proizvod jeste rose- gold organizajner, nije li prelep?
Istog momenta sam ga naručila kada sam ga ugledala na sajtu .
Ovaj proizvod koristim za dekoriaciju prostora, organizaciju knjiga a možda i paleti senki.
Kvalitet je neverovatan i veoma je lepo urađen. Ja sam zaista oduševljena
ovim proizvodom i mislim da ćete ga videti i u naredim Banggood haul postovima jer planiram da ga ponovo naručim.
Direktan link proizvoda smešten je OVDE.




Noć veštica je pred nama i meni je upravo stigao i poslednji deo kostima a to je ova prelepa zlatna maska. Veoma mi se dopadaju detalji koji su lepo je urađeni. Za svega par dolara možete kreirati svoj kostim za Halloween tako da imate preopruke za ovaj proizvod.
Prelepu masku pogledajte na narednom linku OVDE.






Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
PR products

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images