Revolution -Conceal & Define Foundation and Conceal & Correct Conealer | Review

12:26:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Mislim da ste ovaj tekst veoma nestrljivo čekale jer su postovi od puderima
uvek najzanimljiviji. Revolution jeste jedan od meni najdražih drugstore brendova, moja Revolution kolekcija je zaista ogromna i mislim da bih mogla sa kreiram kompletan look sa Revolution proizvodima. Kada su krajmer prošle godine lansirali Conceal & Define tečne pudere i  Conceal & Correct korktore ja sa bila pre uzbuđena i jedva sam čekla da ih kupim.
Oba proizvoda imam već jako dugo ali zbog letnje sezone šminknjan i malo prioritetnijih postova nisam pronalazila vremena da podelim sa Vama moje utiske.
Kada je reč o izgledu proizvoda Revolution me je oduševio ovom ambalažom.
 Proizvodi su smešteni u staklenim tubicam sa rose gold detaljima.
Aplikator pudera je veoma neobičan, izgleda kao i regularni aplikator za korektor ali u duploj veličini. Kada je reč o rangu nijansi za to imam samo reči hvale jer su dostupni u velikom broju podtonova i tonova. Pošto sam proizvode naručila sa nemačkog sajta Kosmetik4less sebi sam odabrala dve nijanse pudera.
Jedna je svetlija i rozog je podtona, reč je o nijansi FO.05  dok je tamnija nijansa žutog tona i on je u broju F5. Kada je reč o korektoru moja zamisao bila je da ga koristim na očima za cut-ovanje ili kao regularna baza jer ja nema problema sa podočnjacima.
Korektor sam izabrala u najsvetlijoj nijansi i ona je u broju  C0 White.


O ovim proizvodima na društvenim mrežama mogu čuti podeljena mišljenja. Sve je to mene zaintersovala tako da sam ih morala kupiti i isporobati na svojoj koži.
Obe nijanse pudera tesitala sam sa različitim bazama, različitim aplikatorima kako bih uvidela na koji način je najbolje izgledaju.



Conceal & Define tečni puderi imaju veliku moć prekrivanja i mat su završnice.
Na mojoj koži puder izgleda prelepo prvih par sati ali nakon toga primećujem kako mi ističe određene nepravilnsoti na koži. Ova stavka pomalo me je razločarala jer nisam primetila da je iko pomenuo ovaj problem.
Kada ga mešam sa nekim drugim puderom ili CC kremom taj segmenat nije toliko primetan tako da ga koristim na taj način. Ovaj puder mislim da bi trebali da izbegavaju svi koji imaju suvu kožu jer je veoma mat i osobe koje imaju izreženu teksturu na koži.




Kada je reč o Conceal & Correct Conealer - korektoru ja sam ga više koristila u vidi baze za senke i mislim da taj posao radi savršeno. Ono šta sam primetila kod njega jeste da se veoma brzo suši, da je suvlje formule i da je moj imalo vrlo malo proizvoda bukvalno je bio polu prazan.
Moć prekrivanaj mu jeste jača strana, moram kupiti neki u drugoj nijansi koji će
 odgovarati predelu ispod očiju.




Sa Revolution puderima uvek imam Pro and Cons jer me ni prethodni Fast Base Stick
nije oduševio kao puder već kao pajmer za senke.
Mislim da su ovi puderi lepi ali da ne odgovaraju svima, može se pronaći način
 kako da ih koristimo ali za to je potrebno malo truda.
Ja ne bih bila ja a da nisam kupila još jedan Revolution puder reč je o Matte Base Pore Blurring Full Covergare puderu. Reči blurring i full coverage jednostavno su privkle moju pažnju pa sam i njega morala da kupim. Sve nade polažem u taj puder, nadam se da 
će mi se dopadti. Da li želite da Vam i o njemu pišem?
Smatram da su tektovi o pudrima uvek lični jer svako od nas od proizvoda traži nešto drugačije.


Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images