Empties #12 - Potrošeni proizvodi | Garnier, L'Oréal, VZK, The Ordinary...

10:54:00

Pozdrav svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Za danas sam vam pripremila post o potrošenim proizvodima.
Uglavnom, preovladavaju proizvodi za negu kože, pa sam mislila da će vam današnji post
 biti veoma interesantan. Kao što sam pomenula, pokazaću vam proizvode koje sam koristila u poslednja dva meseca i podeliću ocene od 1 do 10.


Počinjemo sa proizvodima za uklanjanje šminke. Potrošila sam dve Garnier micelarne vode. Jedna je iz njihove Pure Active linije, dok je druga ona regurlna namenjena osetljivoj koži. Garnier micelarne vode su mi se do sada pokazale kao najbolje, lepo skidaju šminku i ne iritiraju moju kožu. Meni je ova roza mnogo bolja od ove plavo - zelene varijante. Tako da su ocene sledeće:
Roza Micelarna vode: 10/10
Plava Pure Active : 4/10


Sledeći proizvod je Ziaja toner za lice.
Već duže vreme slušam sve pohvale o ovom proizvodu, pa sam ga nedavno i sama isprobala. Sviđa mi se jer je tonik u obliku spreja pa se lako nanosi, lepo deluje na koži i sigurno ću ga ponovo kupiti.
Ocena: 8/10


Sledeći proizvodi su VZK baby kreme za lice. Ako je vaša koža suva, sklona iritiraciji ili alergijama, onda je ova krema za vas.
Kao što vidite, potrošila sam čak dve. Oduševljena sam njima jer veoma lepo hidriraju kožu. Iako kremice imaju 50 ml vrlo brzo se troše, cena je pristupačna, pa ću zanemariti taj detalj.
Ocena: 10/10


Pod uticajem prethodnog VZK proizvoda kupila sam i VZK mleko za skidanje šminke.
U redu je, ali nisam nešto posebno oduševljena. 
Ocena: 4/10


Takođe sam potrošila dva The Ordinary proizvoda. Niacinamid 10% + Cink 1% je moj omiljeni serum protiv bubuljica. Sigurna sam da ste već čuli za ovaj serum, viralan je na svim društvenim mrežama. Takođe, potrošila sam i AHA 30% + BHA 2% piling. Koristila sam ovaj piling - serum jednom nedeljno i nakon njega koža je neverovatno meka.
Ovi proizvodi su deo moje redovne rutine tako da ih uvek imam u zalihama.
Ocena: 10/10


Sudeći po ovim potrošenim proizvodima, očigledno je da često posećujem Lilly. Pre nekoliko meseci sam pronašla ovu Velnea penu za kosu za samo 108 dinara. Pena je namenjena za oblikovanje ali i za povećavanje volumena kose. Ja sam je koristila da napravim sada veoma popularnu frizuricu "sleek bun".
Pena je u redu i kupiću je ponovo ako je nađem na tako dobrom sniženju.
Ocena: 7/10


Poslednji proizvod za kosu, pre nego što počnemo sa šminkom, je L'oreal Elseve Full Resist sprej za rasčešljavanje kose .
Kupila sam ovu roze verziju sasvim slučajno - moja omiljena je bela, ali sada ne mogu da nađem nijednu. L'Oreal sprejevi za kosu su mi omiljeni i ako ih negde nađete, obavezno ih isprobajte.
Ocena: 10/10


Što se šminke tiče, imam samo 3 potrošena proizvoda: tečni puder, puder u prahu i korektor.
L'Oreal Infaillible Matte tečni puder mi je trenutno omiljeni, koristim nijansu 175 Sand. Dugotrajan je, mat i lepo izgleda na koži.
Ocena: 10/10


Potrošila sam i The Balm Sexy Mama puder u kamenu. Ovaj puder jeste malo skuplji ali je dobar. 
Ocena: 8/10


I poslednji proizvod je Labelle UK korektor. Bio je sjajan, nažalost ova kompanija više ne posluje, pa ću morati da nađem zamenu za njega.
Ocena: 10/10


Kao što vidite, ovog puta svi proizvodi imaju visoke ocene, razlog tome je što neke kupujem iznova i iznova, a sada retko uključujem druge proizvode u svoju negu. Recite mi u komentarima da li ste probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie 
Tiktok - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
Enisa
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images