Charlotte Tilbury Pillow Talk Matte Beauty Blush Wand | Review, Swatches, Discount code...

11:19:00


Pozdrav svima i dobrodošli nazad na moj blog. U današnjem blog postu pišem o novim Charlotte Tilbury - Pillow Talk Matte Beauty Blush Wand - rumenilima. Početkom februara ove godine, Charlotte Tilbury lansiralo je nova Matte Beauty Blush Wand – rumenila kao deo Pillow Talk Party kolekcijeBlush Wand rumenila već duže vreme su viralna na društvenim mrežama, pa nove mat nijanse nisu iznenađenje.  Ja sam veliki fan Charlotte Tilbury proizvoda pa ni ovog puta nisam mogla da odolim a da ne kupim novo rumenilo.


Pillow Talk Matte Beauty Blush Wand  rumenila su lansirana 02. februara na Charlotte Tilbury sajtu, ali se mogu naći i u svim Sephora prodavnicama. Cena rumenila je 38,  ja sam rumenilo naručila preko zvaničnog Charlotte Tilbury sajta i platila oko €31. Koristila sam svoj kod za popust koji glasi EnisaaFA0MK. Sa ovim kodom možete ostvariti popust od 15% na vašu porudžbinu, a poštarina za Srbiju je bila samo 4 evra + uvek možete izabrati još dva besplatna uzorka. 


p.s. Carina se ne plaća. 



Charlotte Tilbury ima posebnu estetiku, tako da su njeni proizvodi veoma upečatljivi. Koliko su njeni proizvodi popularni pokazuje jedan statistički podatak da se svake osme sekunde proda jedno Pinkgasm rumenilo.


Nova mat kolekcija rumenila sadrži 4 nijanse:

Pillow Talk Pink Pop,

Pillow Talk Peach Pop,  

Pillow Talk i 

Pillow Talk Dream Pop.





Ja sam izabrala nijansu Pillow Talk i to je neutralna ružičasto-braonkasta nijansa i ova nijansa je ekskluzivna na sajtu Charlotte Tilbury. Blush Wand rumenila dolaze u prelepoj mat tubici sa aplikatorom nalik na jastučić. Proizvod se aktivira odvrtanjem i dodirivanjem tubice. Znam da mnogi nisu ljubitelji ovakvog pakovanja, ali meni ne smeta.


Formula ovih rumenila će vas sigurno najviše zanimati, veoma je lagano i biće vam potrebno samo nekoliko tačkica kako biste postigli lep, prirodan izgled koji će ostati tokom dana. Rumenilo se brzo suši, ima lepu srednju pigmentaciju i kao što sam već pomenula, prirodnu završnicu na koži. Blush Wand ima 12ml proizvoda, što je sasvim u redu za ovu vrstu proizvoda mada imate osećaj da je tubica napunjena vazduhom. 🤔😅



Ako ste fan Charlotte Tilbury i njenog rada ili jednostavno volite rumenila, onda će vam se ovaj proizvod apsolutno svideti. Meni se dopada, rumenilo je malo skuplje, ali je ipak reč o luksuznom brendu. Sledeći Charlotte Tilbury proizvodi koje
 ću kupiti jesu Pinkgasm rumenilo i Airbrush flawless finish puder u kamenu. Nedavno sam kupila i čuveni prajmer Flawless Fillter, pa ću utiske o njemu podeliti u nekom od narednih postova. 


Pišite mi u komentarima da li ste probali neke Charlotte Tilbury proizvod? Takođe, volela bih da čujem vaše mišljenje o Matte Beauty Blush Wand rumenilima?
Više o ovim proizvodu možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu.

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx


DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images