Makeup Geek Plush Matte Lipsticks

13:33:00

"Make it simple, but significant."

Zdravo svima, mislim da mi ovog puta mi nije potreban neki poseban uvod kojim bih opisala Makeup Geek kompaniju. Svojim odličnim proizvodima privuki su paznju svetske beauty scene prevnstveno svijim senkama. Poslednjih par godina proširuju svoj asrtiman koji je sada vrlo raznovrstan i bogat. U današnjem postu pišem Vam o Plush Matte karminima koji su zapravo moji prvi Makeup Geek proizvodi.


Plush Matte linija karmina sadrži 18 prelepih nijansi, vrlo zanimljive kremaste mousse formule koja je jako prigmentovana i vrlo prijatna na usnama.
Nijanse koje ja posedujem su Chatterbox i Barchelorette.




Sama amblaža odiše jednostavnošću što je prepoznatljiv pečata Merlene i njenog tima.
Karmini su smešteni u klasičnoj ambalaži za tečne karmine i poseduju 1,8 ml proizvoda.
Kao što sam i napomenula ovi karmini imaju neku posebnu kremastu penastu formulu koja se ne viđa svakodnevno ali su me već na prvo nanošenje podsetili su me na L'Oreal Infallible karmine, koje sam recenzirala još veoma davno, ostaviću link OVDE.


 Mada ambalaža, pigmentacija, aplikacija i dugotrajnost ovog puta idu Makeup Geek-u.
Karmini se jako lepo nanose, na usnama ostavljaju punu pigmentaciju već u prvom
 sloju a nakon toga postaju mat ali sa nekom baršunastom plišanom završnicom.
Neverovatno su prijatni za nošnenje, veoma su postoji ali nisu kiss proff tako da će ostavljati tragove ali jako se lako popravljaju i ostavljaju blagi stain na usnama.



Nijansa CHATTERBOX je topla muted (prigušena) koralna za naravno mat završnicom. Poseduje i nekih roze tonova što je čini posebnom.
Ova nijansa mi se veoma dopada i volim često da je nosim.


Zatim, nijansa BACHLORETTE predivna jaka pink nijansa, na meni izgleda 
neon ali jako ako mi se sviđa.
Takođe, posedujem puno hot pink nijansi ali ništa joj nije slično.


Cena Plush Matte karmina je 10 US dolara na zvaničnom Makeup Geek sajtu.
To bi bilo sve od mene za danas, nadam se da ću u narednom periodu
 biti još aktivnija jer imam još puno proizvoda o kojim želim da vam pišem .

Do tada, družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images