Januarski Favoriti 2019.

11:41:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Danas sam Vam pripremila post u kome ću Vam predstaviti
proizvode koje sam jako volela u protekom  periodu.
 Ova godina je za mene odlično počela, aktivna sam na svim društvenim platformama,
konstatno radim nove look-ove, pišem nove tekstove i isprobavam nove proizvode.


Ovog puta favorite krećemo sa proizvodima za dekoraciju. 
Buket Dalija sa sajta Banggood krasi svaku moju fotografiju ali i Led lampa u obliku slova E sa sajta Rosegal koje je od nedevno moj mali preopznatljivi znak.
Oba proizvoda su neverovatno lepa i korisna pa su zaslužila da se nađu u prvim favoritima u godini.


Trepavice su oduvek bile jedan od mojih omiljenih proizvoda.
Neoclassic model nosila sam tokom celog prethodnog perioda.
Jako mi se dopada kako prirodno izgledaju na mom oku i savršeno upotpunjavanju moje dnevne makeup look-ove.
Na naredim likovima pogledajte kako ovaj model izgleda na meni OVDE , ODVE i OVDE.




Zatim, nedavno sam dobila pokolon od Sophie's Choice tima, a to je prelepi planer.
Ja sam oduševljena kako izgleda i jedva čekam da ga popunim sa podacima mojih klijenata.


Kada je reč o makeup proizvodima u favoritima se našao i Bare Minerals prajmer.
O ovom prajmeru pripremam Vam detaljnu recenziju ali ću reći da je na slikonskoj bazi, da je veoma prijatan na koži i da nakon njega puder fenomenalno izgleda.




Zatim, među favoritima je i Sigma Beauty rumenilo.
Savršeno rumenilo da svaki dan, poseduje divnu boju i izgleda jako sveže na koži.
O ovom proizvodu već možete i detaljnije čitati a link posta nalaziće se OVDE.



Sada sledi deo o proizvodima za usne, Stila tečni karmini jesu moji trenutni favoriti.
Na fotografiji se nalazi moj nude trio.
Ove proizvode nosim svakodnevno, veoma su prijatni na usnama i traju jako, jako dugo.



Takođe, ovog meseca sam otkrila i Golden Rose tečni karmin u broju 20.
Ova nijansa me je oduševila, jako mi se dopada kako izgleda na mojim usnama.
Za lip swatch pogledajte moj Instagram nalog.



I na kraju, proizvod koji mi je olakšao pranje četkica jeste Palmat od Practk brenda.
O Prack proizvodima možete detaljnije pročitati u mom prethodnom postu.



To su bili moji Januarski favoriti.
Podelite neke Vaše proizvode u komentarima.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: 
Blog post nije sponzorisan.
Određeni proizvodi deo su PR-a.

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images