Unboxing Divage paketa

15:47:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Ako ste deo moje Instagram porodice onda znate da mi je nedavno stigao paket
od Divage-a.
Divage je Italijanski brend koji je od nedavno dostupan na naše trzište.
Asortiman ovog brenda je zaista širok  i u mom paketu se našaširok raspon proizvoda.
Određene proizvode sam odmah počela da testiram tako da ćete u okviru 
današnjeg posta pročitati i neke moje prve utiske.
Zato, hajde da počnemo!


Prvi proizvodi jesu tečni puderi, ja sam dobila čak dve različite formule i to
Velvet Stay Matte tečni puder (02) i True Color Ultra Light Fluid (06).
Nakon testiranja pudera pisaću o njihovim razlikama ali možda i sličnostima.
Veoma mi se dopada ambalaža i celokupan izgled proizvoda.
Na kraju posta ostaviću Vam linove proizvoda jer su dostupni u okviru Divage
 online shop-a.







Zatim, u paketu se našao i korektor Perfect look concealer.
Ambalaža i koncept proizvoda me podsećaju na YSL Touche Eclat pen korektor.
Proizvod je smešten u olovci a dobijamo ga odvrtanjem donjeg dela.
Nijansu koju sam ja dobila je 02 .



Bronzing Compact Powder je sledeći proizvod koji se našao u mom paketiću.
Ambalaža je jako lepa, boja je divna svetlo bronzana iako ne izgleda tako na slikama.
Ovaj proizvod sam odamah krenula da testiram i dopada mi se, srednje je pigmentacije i lako se nanosi.
Takođe, ako bolje pogledamo ovaj proizvod primetićemo da ima šimer u sebi ali 
pri aplikaciji sitne zlatne čestice nisu vidljive jer ostaju na četkici.




Poslednji makeup proizvod jeste Precision Liquid Eye Pen u broju 102.
Reč je o jako zanimljivoj sivoj nijansi.
Takođe, ovaj proizvod jako dugo stoji na koži i da vodootporan je.


Za kraj tu su i četkice, odmah ih moram pohvaliti.
Iskreno, jako sam iznenađena kvalitetom četkica jako su dobre.
Ja sam dobila četkicu za tečni puder i obrve. 
 Četkica za obrve je neverovatna, veoma je precizna i predivno nanosi proizvode, definitivno moj favorit.




Sada slede likovi svih proizvoda koji su se našli u danasnjem unboxing-u:
VELVET STAY MATTE FOUNDATION -  OVDE
TRUE COLOR ULTRA LIGHT FOUNDATION - OVDE
PERFECT LOOK CONCEALER - OVDE
BRONZING COMPACT POWDER - OVDE
PRECISION EYELINER - OVDE
DEFINER BRUSH EYE AND EYEBROW - OVDE

Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products/PR proizvodi.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images