Aprilski favoriti 2019 godine

18:14:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
U današnjem postu pišem vam o aprilskim favoritima.
Ovog puta nemam puno proizvoda jer u poslednje vreme koristim iste proizvode o kojima sam već pisala u prethodnim postovima ovog tipa pa ne bih volela da se ponavljam.


Prvi proizvod o kome želim da Vam pišem je najnovije otkriće u nezi moje kože, to je Farmasi Cream balzam iz Dr.C.Tuna linje. Zbog nedovoljnog unošenje vode ali i drugih faktora koža na mom telu i licu je veoma suva. Farmasi univerzalni balzam nedavno sam počela da koristim i veoma mi se dopada. Ovaj balzam poseduje gelastu strukturu ali kada se nanese brzo se topi na koži i postaje kremast. Nanosim ga na svim suvim delovima uključujući i kožu lica.
Na licu je potrebno malo duže vreme kako bi se kompletno upio ali nakon toga ostavlja kožu svilenkastom i hidriranom.
Ova univerzalna krema stalna je u Farmasi katološkoj prodaji pa je možete pronaći
u svim katalozima.



Sledeći proizvod takođe je namenjen nezi kože, reč  je o Avon Luxuriously Refining gel maski za predeo oko očiju.
Ova malena kremica sadrži ekstrakte crnog kavijara i nanosi se ujutru i uveče.
Koristim je već par nedelja i za sada mi se dopada, moj predeo oko očiju je znatno hidriraniji nego pre.


Moje omiljene omiljene trepavice jesu T.M. Cosmetisc trepavice i to Vortex N0.1 i Sirempre Diva NO.5.
O njima sam Vam detljano pisala ali morala sam da ih još jednom pomenem.
Trepavice su zaista odlične, veoma su kvalitetne i predivno izgledaju na očima.
Blog postove o njima pogledajte OVDE i OVDE.


Na kraju i nešto sasvim drugačije, a to su divne Rosegal naočare.
Zar nisu prelepe?
Naručila sam ih za svega par dolara, fenomenalno su urađene i imate moju preporuku.
Ove naočare pogledajte na narednim linkovima:

Rosegal 25% Discount with code :【RGIWD】


To bi bilo sve od mene za danas.
Pišite mi u komentarima Vaše favorite iz prethodnog meseca.

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: 
Blog post nije sponzorisan.
Određeni proizvodi deo su PR-a.



You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images