Deep Black mascara review | Farmasi

09:24:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Nakon par Faramsi postova o proizvodima za usne i lice, vreme
 je da podelim i moje utiske o Deep Black maskari.
Ako se sećate i ovaj proizvod nalazio se u divnom Farmasi PR paketu.
Svojom luksuznom i elegantom ambalažom ova maskara odmah je
 privuka moju pažnju, a kako se onda ponaša na očim saznaćete uskoro.
Zato, hajde da počnemo.



Deep Black odnosno ultracranu maksaru nosila sam poslednih par nedelja tako da sam imala dovoljno vremena da proizvod testiram na pravi način.
Ono što prvo primetimo kod ove maskare jeste zaista lepa ambalaža,
 pa zatim i ogromna četkica.
Pri prvom nanošenju bila sam malo zabrinuta kako će se ponašati
 jer ja nisam ljubitelj ogromih četkica.
Nasuprot svemu tome maskara nanosi dovoljnu količinu proizvoda, lepo razdavaja trepavice i u mom slučaja one dobijaju i na volumenu.
Kao što joj i samo ime nagoveštava ova maskara je zaista veoma crna, 
nisam primetila da se kruni i moje prave trepavice čini uvijenim tokom celog dana.



Nakon testiranja Deep Black maskre izbacila sam veštačke trepavice
 iz svakodnevne rutine.
Ova maskara zaista je unela svežinu u mom dnevom šminkanju pa
 tako moje trepavice i ne izgedaju tako maleno.
Deep Black maskaru bih pretporučila svima, meni se zaista
 dopada iako sam veoma probirljiva kada je reč o maskarama.





I to bi bilo sve od mene za danas.
Nadam se da Vam se ovaj blog post dopao.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:

PR products but this post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images