Banggood Unboxing and review part 4

15:03:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Danas Vam pišem o još jednoj kupovini ali sa sajta Banggood.
Ovog puta proizvodi su stigli veoma brzo, tako da se veoma radujem poboljšanom šipingu.
Stigla su mi ova dva divna proizvoda, više o njima za samo par sekundi.
Zato, hajde da počnemo!


Prvi proizvod jeste predivan buket božura, 
već odavno želim da naručim ovaj buket i to sam sada konačno uspela.
Zar nije predivan?
Veoma je lepo urađen, latice su veoma nežne i mekane i biće odličan 
dodatak flatlay fotografijma.
Ovaj proizvod možete pronaći na na linku koji će biti smešten OVDE.




Zatim, imamo i malene cirkone.
Ovaj proizvod bio je svega par dolara, kao što stoji i na fotografiji ja planiram da ga koristim za neke kreativne look-ove koje ćete videti na mom Instagram nalogu.
Link proizvoda je OVDE.



Sa Banggod sajta uvek se trudim da odabrem proizvode koju su drugačiji
 ali veoma lepi i korisni.
 Nešto što će pomoći  da moj rad, moje fotgrafije izgledaju urednije, 
drugačije i naravno lepše.
Ne zaboravite da pogledate i prethodne delove mojih Banggood haul postova.
Iz ove kupovine ja očekujem još jedan proizvod koji će Vam se sigurno svideti.
Do tada pogledajte ponudu ovog sajta i pišite mi Vaše preopurke.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

DISCLAIMER: PR products.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images