Japanesque Velvet Touch Complexion Primer | First impressions

20:05:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem Vam još jedan tekst o isprobavalnju testera
u kojima ćete čuti moje prve utiske o mnogim proizvodima.
Danas testiramo jedan hight-end proizvod,
 a to je Japanesque Velvet Touch prajmer.



Prva pomisao na ovoj brend vezuje me na odlične i veoma hvaljene
 Japanesque četkice kao i proizvode za obrve.
Ali nakon tesiranja i korišćenja ovog proizvoda to mišljenje se promenilo.
Zato krenimo odmah sa recenzijom!




Japanesque Velvet Touch je veoma lagan parjmer u vidu gelaste teksture.
On savršeno klizi po koži, ostavlja gladak osećaj i matirajući efrkat.
Nakon ovog prajmera sve nepravilnosti na koži su manje vidljive i stvara savršenu bazu za ostatak šminke koja kasnije traje veoma dugo.



Ovaj prajmer veoma me podesća na Smashbox Photo Finish prajmer.
Oba proizvoda imaju slikonsku gelastu teksturu koju ja veoma volim.
Sam naziv apsolutno odgovara ovom proizvodu i veoma ga lepo opisuje.


Cena Japanesque prajmera je čak 32 dolara i ovaj proizvod nije dostupan našoj zemlji.
Tester koji sam ja koristila trajao mi je čak 5 puta, tako da sam imala dovoljno vremena da isprobam ovaj prizvod i testitram sa različitim puderim.
Meni se ovaj prajmer veoma dopao i definitivno ću
 kupiti i full size verziju.

Da li ste ga Vi probali?
I koji Japanesque proizvod je Vaš omiljeni?

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images