Empties #9

18:46:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
U današnjem blog postu pišem Vam o potrošenim proizvodima i mojim konačnim utiscima o njima.
Ovog puta sakupila sam malo više proizvoda, zato krenimo odmah.


Prvi proizvod jeste Balea Deo - Body Spray, njega ste često viđali u moj empties postovima.
Jako mi se dopada i iznova ga kupujem.


Sledeći proizvod jeste Llums Cometics Liquid Radiance korektor.
Zadovoljna sam njime, nije najsjaniji ali ni najgori.
Moć prikrivanja je manja i daje taj "radiance" efekat.
Detaljnije o njemu možete pročitati u okviru blog posta, link Vam ostavljam ovde:


Zatim tu je i Carbon Coco pasta za zube.
Ova pasta namenjena je izbeljivanju zuba, meni se jako dopada jer je imala osvežavajući efekat.
Post o Carbon Coco proizvodima za izbeljivanje zuba, ovde:


Već jako dugo želim da bacim ovaj ajlajner jer ga imam godinama ali sam se nekako sentimentalono vezala za njega. U pitanju je NYC ajlajner, divno pigmentovan sa tankom i preciznom četkicom.
Definitvno bio je moj favorit.
Post o njemu ovde:


Zatim slede dva Ingrid proizvoda, Ingrid Cosmetics proizvode možete naći na sajtu Kozmetika i Parfemi.
Proizvodi su mat prajmer i mat puder.
Odlični kada se kombinuju ali i zasebno, tečni puder je moj go-to, omiljeni puder.
Nedavno sam naručila još jednu bočicu i ona mi je pri kraju, to Vam dovoljno govori koliko ga volim.
Detaljno postovi o oba proizvoda:
Tečni puder:




Potošila sam i tester Chanel hidratantne kreme.
Iskreno, nije me oduševila.



I poslednji proizvod jeste Avon olovka za oči, davno je imam i vreme je da se konačno pozdravim sa njom.



A da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su Vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images