KmS Mineral Essentials Liquid to Matte Lipstick

19:32:00

Hey everyone!
How are you today?
I'm fine!  I know another post about liquid lipsticks.
But, you know me. I love matte liquid lipsticks!


Zdravo svima!
Kako se Vi danas?
Ja sam dobro. Da, znam još jedan post o tečnim mat karminima.
Ali, Vi me znate. Ja volim tečne mat karmine.



However, today we talking about KmS Mineral Essentials Liquid to Matte Lipstick.
KmS Mineral Essentials provides a complete line of mineral cosmetics specially formulated for those with extreme skin sensitivites, ancne...
KmS Mineral Essentials is USA company, so while I was waiting my package to come 
I track them on Trackru.
Trackru is one amazing website where you can track your packages.
It's really simple to use, only you need is tracking code.
If you order something recenlty and you don't know where is you package,
just check this amazing website and find where is.
And now let's start with review!


Danas govorimo o KmS Mineral Essentials tečnom mat karminu.
KmS Mineral Essentials pruža celokupnu linjiu mineralne kozmetike specijalno formulisane za se sa ekstremno osetljivom kožom, aknama...
Takođe, KmS Mineral Essentials je kompanija iz Sjedinjenih Američkih Država.
Dok sam čekala da moj paket stigne,
neprestano sam proveravala gde se nalazi na sajtu Trackru.ru
Trackru.ru je jedan neverovatan sajt na kom možete pronaci gde se nalazi Vaš paket.
Ako se naručili nešto nedavno i ne znate gde se Vaš
 paket nalazi obavezni pogledajte ovaj sajt.
I hajde da sada započnemo sa recenzijom!




This product is named Liquid to Matte Lipstick and I have shade Bare.
Packaging is nice and sleek. Beautiful, I love it!
Shade Bare is gorgeous, it's soft rosey but isn't worm or cool tone - it's neutral.
And this Liquid to Matte Lipstick smell so so good!
Formula is ok, it's creamy, smooth and opaque. I really like aplicator on this lipstick.
It's so easy to apply.This Liquid to Matte Lipstick is lightweight but dry my lips.
Longevity is 2-3 hours on my lips. But to me, that is totally okey.
I don't wear liquid lipstick all day long.


Ovaj proizvod je nazvan Tečni Mat Karmin i ja ima nijansu Bare.
Pakovanje je jako slatko i tanko. Nijansa Bare je divna nežna roze, nije ni toplog ni hladnog tona - neutralan je! 
I ovaj tečni mat karmin miriše jako dobro.
Formula je ok, kremast je,"opaque' je odnosno neproziran samo u jednom sloju.
Jako mi se sviđa aplikator na ovom karmninu.
Ovaj tečni mat karmin nije težak na usnama ali ih isušuje, dugotrajnost mu je 2-3 sata na mojim usnama. Ali meni lično to ne smeta, jer ne nosim ceo dan tečni mat karmin.



Do you try anything from KmS Mineral Essntials?
And what you think about this Liquid to Matte Lipstiks?
Da li ste probali nešto iz KmS Mineral Essentials asortimana?
I šta mislite o ovom tečnom mat karminu?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila
sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images