Revolution Fast Base Stick Foundation | Review

15:48:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Za ovaj ponedeljak pišem Vam tekst o Revolution Fast Base Stick puderu.
Ovaj proizvod imam već duži vremenski period tako da sam ga isprobala i 
koristila na različite načine.
Ako se sećate Revolution Fast Base Stick videli ste u mojim godišnjim favoritima,
žao mi je ali nikako nisam uspevala da ranije obajivim ovu recenziju.
Makeup Revolutoion je pre skoro godinu i po dana
lansirao liniju pudera sa pod nazivom Fast Stick Base Stick 
u čak 18 nijansi različitih tonova i podtonova.



Ambalaža samog proizvoda je veoma jednostavna (nude tuba sa rose/gold natpisom), 
praktična za odlaganje i nošnenje. Fast Base Stick puder je puder u stiku, očigledno zar ne?
Veoma je kremast, brzo se blenda i poseduje srednju moć prekrivanja . 
U ovom stiku dobijamo svega 6,2 grama proizvoda koji se u mom slučaju jako brzo troše. Ovaj proizvod možete koristi kao puder ili kao proizvod za posvetljivanje
odnosno highlighting lica  ali i kao konuture sa tamnijm nijansama.
Ja sam ovaj stick puder koristila kao korektor za pripremu kapka
odnosno baza za senke a u daljem tekstu pročitaće i zašto.
Završnica koju ovaj puder poseduje je satenska (dewy) završnica.


Koliko god pokušavala da pronađem način da on lepo izgleda na mojoj
 koži to nisam uspela. Iz nekog razloga ovaj puder stoji samo na
 površinskom delu moje kože i ne želi da se njom sjedini. 
Takođe, isticao je moje suve delove i mastio se iznad gornje
 usne sa čim nikada nisam imala problema.
Iz navednih razloga ja sam mu pronašla ulogu kao prajmer ili korektor
 koji nanosim ispod obrve.Pošto je veoma kremast senke se lagano lepe na njega
 i daju bolju pigmentaciju što se meni jako dopalo.
Ono po čemu se može pohvaliti Stick Base foundation jeste liniji nijansi, 
konačno dostupne su i one jako svetle čime će se svi da svetlom kožom radovati. 
Nijansa koju ja posedujem je F2, jako svetla bež žutog tona.





Kada je reč o prizvodima uvek im možemo promeniti namenu i koristi
ih za svtari koje nama bolje funcionišu.
Na ovaj način to je dupli win win jer ne gubimo proizvod koji može
samo stojati i skupljati prašinu.
U kometarima mi pišite koji Makeup Revolution proizvod je Vas omiljeni i
kojim ste mozda razočarani.


Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila 
sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images