Champagne & Rose palette review | Makeup Geek Cosmetics

12:47:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog.
Today I'm super excited to share another favorite of mine and that is the
Champagne & Rose palette by Makeup Geek Cosmetics.
Slowly, Makeup Geek become one of my favorite makeup brand, 
everything I already try out was pretty damn good.
If you remember almost two month ago I was obsessed with Peach Bellini palette
and now I'm writing about Champagne & Rose.
To me Peach Bellini and Champagne & Rose are like sisters and I can not decide which one I like most.




Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Veoma sam uzbuđena zbog današnjeg posta jer Vam pišem o još jednom favoritu,
reč je o Champagne & Rose paleti brenda Makeup Geek Cosmetics.
Lagano Makeup Geek postaje jedan od najdražnih brendova,
sve što sam do sada probala bilo je jako dobro.
Ako se sećate pre skoro dva meseca bila sam opsednuta Peach Bellini paletom 
a danas Vam pišem utiske o Champagne & Rose paleti.
Za mene su Peach Bellini i Champagne & Rose palete kao sestre i 
ne mogu odlučiti koja mi se više dopada.



Packaging is really simple and cute same as Peach Bellini palette.
Both palette are launched in same collection so that is the reason why they look similar.
Also, if you maybe missed out my post about Peach Bellini palette I will link it right HERE so you can check it.
Champagne & Rose palette contains 8 eyeshadows, five are mattes and three are shimmers.



 Ambalaža palete je veoma jednostavna i identična kao i kod Peach Bellini palete.
Obe palete su iz iste kolekcije što jeste jedan od razloga zašto izgledaju slično.
Takođe, ako ste možda propustili moj prethodni post o Peach Bellini paleti, 
ostaviću link OVDE.
 Champagne & Rose paleta sadrži osam senki od kojih su pet mat
 završnice dok su tri šimeraste.




Over all, palette is really beautiful I like all those rosy and champagne shades.
But guys I found my perfect eyeshadow that I can wear everyday of my life
and that is shadow called Berries.
This eyeshadow make my eyes stand out  like never nothing before.
I'm so obsessed with shade Berries.
When it comes to formula, eyeshadows are pigmented and they apply nicely.
I don't have trouble with blending or fading.
Sometimes, I did my makeup at the morning and the end of the day
 they look completely fine.
I really like shimmery eyeshadows ,they are so so pigmented and they look so foiled.



Generalno, paleta je veoma lepa i jako mi se dopadaju roze i šampanj 
nijanse koje se u njoj nalaze.
Ali narode ja sam pronašla moju savršenu
senku koju ću nositi do kraja života, reč je o nijansi Barries.
Ova senka ističe moju boju očiju kao ni jedna do sada.
Ja sam oduševljena!
Kada je reč o formuli, ove senke su pigmentovane i nanose se veoma lepo.
Nisam imala problema sa blendanjem ili da blede tokom dana.
Često se šminkam rano ujutru i na kraju dana one izgleda sasvim isto.
Veoma mi se dopadaju šimeraste senke veoma su pigmentovane i na očima
 izgledaju  foiled.



First eyeshadow in the palette is called Sweet Cream and it's creamy soft matte white.
This eyeshadow has the least pigmentation in whole palette.
Next is Champagne and stunning rose-gold shimmer, really beautiful and pigmented.
Then is Rose and it's basically medium matte neutral rose.
I use this shade for blending edges .
Wine Barrel is cool tone medium brown.
Really unique brow shade and I don't have anything like this in my collection.
In next row is Bubbly, shimmery yellowy champagne shade.
I love this shade so much, it's so pigmented and look stunning on the eyes.
Next to Bubbly is my favorite eyshadow Berries.
Barries is matte purple red and I just can get over it.
Sangria is deep shimmery bronze.
And the last eyeshadow is Merlot and it's neutral deep matte brown.





Prva senka u paleti nazvana je  Sweet Cream i reč
 je o nežnoj krem beloj senki.
Ova senka ujedno jeste i najmanje pigmenitovan u paleti.
Sledeća je Champagne i to je divna senka u boji rozeg zlata, veoma je
 lepa i pigmentovana.
Zatim tu  je Rose koja je mat srednje roza.
Ovu nijansu koristim za bledanje ivica senki.
Wine Barrel je braon senka hladnog tona. Veoma je posebna i
ne posedujem ništa slično u mojoj kolekciji.
U sledećem redu nalazi se senka Bubbly i reč je o šimersatoj žutoj šampanj senki.
Veoma mi se dopada ova senka i jako lepo izgleda na očima.
Pored senke Bubbly smeštena je moja omiljena Berries nijansa.
Berries je mat ljubičasto crvena.
Sangria je tamna bronzana šimerasta senka.
I poslednja senka u paleti jeste Merlot, neutarna tamna mat braon nijansa.






Now comes my favorite part and that are my looks with this palette.
I hope you enjoyed!










This palette you can get on Makeup Geek website and I will link it HERE.
So guys that was it.
I like this palette a lot and I recommend it for checking it.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
DISCLAIMER: PR product.




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images