L'Oreal Paris Infallibile Eyeshadows Review

13:56:00

Hey everyone!
How are you today?
I'm feeling amazing when I write about eyeshadows, beacuse I'm obsess with them.
This eyeshadows have been around for a while and I'm finally writing about them.
Today I'm writing about L'Oreal Infallible Pressed Eyeshadows.



Zdravo svima!
Kako ste Vi danas?
Ja se osećam sjajno kada Vam pišem o senkama, zato što sam opsednuta njima.
Ove senke su na tržištu još odavno, i ja Vam konačno pišem o njima.
to su L'Oreal Infallible presovane senke.

L'Oreal did a good job in making the packaging as simple as they could.
The pressed eyeshadows are in this clear plastic container, so you can see the shadow through the packaging.
I have two shades:
- 009 Permanent Kaki
- 021 Sahara Treasure


L'Oreal je uradio jako dobar posao jer je pakovanje vrlo jednostavno.
Presovane senke su smeštene u providne plastične posudice tako da možemo da vidimo nijanse senki kroz pakovanje.
Ja imam sve nijanse:
-009 Permanent Kaki
-021 Sahara Treasure

        
 009 Permanent Kaki
It's gorgeous forest green shade.
Very pigmented, creamy and smooth.
Permanent Kaki is opaque in one swipe. This color is absolutely perfect for all over the lid.



         
  009 Permanent Kaki

Ovo je divna zelena nijansa, koja podseća na boju šume.
Veoma pigmentovana, kremasta i glatka.
Permanent Kaki je neprozirna i sa samo jednim slojem.
Ova nijansa je apsolutno savršena za nanošenje za ceo kapak.




 021 Sahara Treasure


I will never have enough gold eyeshadows!
But Sahara Treasure is my apsolutely favorite.
So pigmented, creamy and smooth.
Shade is beautiful, rich pale gold.
I use this shade for creating halo eyes effect, it really makes my eyes pop.





        021 Sahara Treasure

Nikada mi neće biti dovoljno zlatnih senki.
Sahara Treasure je moja omiljena.
Jako pigemntovana, kremasta i glatka.
Nijansa je prelepa, bogata/jako zlatna.
Koristim ovu nijansu za halo eyes efekat i stavrno naglašava oči.

This eyeshadows are definitely the best from the drugstore.
And they are dupe for Giorgio Armani Eyes To Kill Intense Eyeshadows.
Ove senke su definitivno najbolje iz drugstor-a.
I one su dupe za Giorgio Armani Eyes To Kill Intense senki.

Do you try this L'Oreal Infallible eyeshadows?
And which shade is your favorite?
Let me know in the comments!

Da li ste probali ove L'Oreal-ove senke?
I koja nijansa je Vaša omiljena?
Pišite mi u komentarima!

Let's be friends!

Instagram - @En_Angie www.instagram.com/en_angie/
Twitter - @En_Angie www.twitter.com/en_angie/

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images