Rimmel London Lasting Finish by Kate Lipstick Recenzija

16:21:00

Zdravo svima!
Nisu li tečni mat karmini bacili u zaborav naše stare favorite?
Ja sam ljubitelj tečnih mat ali podjednako volim da nosim i one klasične karmine, sa neodoljivim mirisom i kremastom teksturom.
Danas Vam pišem o Rimmel London karminu iz Kate kolekcije.
Ja imam nijansu 55 My Nude!



Ambalaža samog karmina je divna, prepoznatljiv oblik i dizajn Rimmel kompanije.
Rose-gold izdanje daje poseban čar ovom karminu.




Nijansa Vas definitivno neće razočarati.
Klasična ali divna bež\nude nijansa.
Mene je oduševila.



Formula je kremasta, pomalo i sjajan.
Jako se lepo nanosi, i naravno jako je prijatan na usnama.
Miris ovog karmina je neodoljiv.
Ostaje na usnama par sati uz pomoć olovke za usne.
Transferiše se naravno!


Ova nijansa divno izgleda i na svetlijim i tamnijim tonovima kože.
Odličan je izbor za svaki dan i ja ga često nosim.



Rimmel karmini definitivno su jedni od najboljih iz drogerija.
Preporučujem ih svima!
Takođe, veoma su pristupačni i mogu se naći u Lilly ili DM radnjama.
Cena u Lily-ju je trenutno 535 dinara.

A koji je Vaš omiljeni karmin?
I da li volite Rimmel karmine?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images