Black cardigan | Zaful

20:26:00

Hey everyone,
and welcome back.
Black is one of my favorite colors and I just love black and simple clothes.
That's why I ordered this black cardigan, which I'm writing you about today.
So let's start!


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Crna je jedna od mojih omiljenih boja, jako volim crnu i jednostavnu odeću.
Iz tog razloga sam naručila ovaj dugi dzemper o kome ću pisati danas.
Zato, hajde da počnemo.



This cardigan I order from Zaful website.
It's made from mix of cotton and polyester.
On me this cardigan is oversized but it's so comfy.




Ovaj sam dzemper naručila sa sajta Zaful.
Napravljen je od mesavine pamuka i poliestera.
Na meni je oversized/malo je veci ali je veoma udoban.







You can check this cardigan on Zaful, I will put link right here: https://bit.ly/2HqVyWB
Možete ga pogledati na Zaful sajtu i ostavljam Vam link upravo ovde: https://bit.ly/2HqVyWB

That would be all from me for today.
I hope you like my Zaful review.



Let's be friends!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

1 коментара

  1. Mnogo mi se dopada ovaj kardigan. Sviđa mi se što je crn, jer i sama izuzetno volim crnu boju. Tebi to odlično pristaje ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images